Moster igen..

Jaha då har man blivit moster igen åt en liten gosse.. :) Vet dock ingen vikt och sånt än men dom sa att han va liten.. Han kom på min dotters födelsedag men men.. Tilda får skriva själv sen i sin blogg, men nu vet ni att han är ute iallafall...

Som sagt så fyller min lilla prinsessa 3 år idag.. Herregud va tiden går fort.. :D Hon är så stor nu.. Tyvärr så är hon hos sin pappa men hon kommer hem på lördag så då ska vi fira henne.. Grattis min älskade dotter..

På fredag så kommer Jessica med familj hit, plus svärmor med familj OCH Bastes mormor och morfar.. Fullt ös... Men men.. Lördag blir de kalas och på söndag djurparken med Jessica och dom om vädret tillåter.. Måste ju se till att klämma ut hennes lilla gosse oxå.. haha.. Jag väntar ju... :D

Nej nu ska jag titta på Cold Case och mysa med min älskling..

Kommentarer
Postat av: kvadding

GRATTIS SAGA!

Helgen är bokad ;)

2009-06-16 @ 22:09:57
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad var det Tilda hette i efternamn nu igen? Stéen? Försöker söka på henne på webbisar!



Grattis till lilla Saga också! :D

2009-06-17 @ 23:09:17
URL: http://damnme.blogg.se/
Postat av: jag

Japp de stämmer bra, men i varberg är dom lite sega med astt ladda upp webbisar.. Om du inte kan adressen så är de, www.lthalland.se och längst ner i hörnet är webbisar :)

2009-06-18 @ 08:48:02
Postat av: Hanna

Grattis i efterskott Saga.



Och grattis till dig Fanny som har blivit moster igen. Nu väntar vi med spänningen på att få se den lilla gossen.

2009-06-18 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback