Morsdag..

Igår fick man sovmorgon och paket.. Hehe.. Fick present kort så jag kunde köpa mig lite mammakläder :D Byxorna är lite tajta nu för tiden.. haha.. Ja jag ska lägga upp magbilder så fort ja tagit några.. :P Hehe..

Å så va de ju så underbart väder igår så vi åkte till djurparken.. De va mysigt.. VÄLDIGT varmt men mysigt.. Ungarna tyckte de va ganska roligt iallafall.. Så dit bär de av fler gånger.. har ju inte så långt dit.. Haha.. Kan väl vara MAX 2 mil.. :P

Kunde tyvärr inte va hos mamma igår på morsdagdom satt å grillade HELA familjen så de kändes lite skumt att inte jag kunde vara med men de är ju tur att ja har en sån mysig sambo.. ;)

Annars händer de inte så mycket.. Har gått in i v14 nu.. Jävlar i havet va tiden går fort nu då.. Hehe.. Snart ultraljud ju.. Mitten/slutet på juni hoppas jag på..

Å så fyller ju Saga 3 år den 16 juni.. Känns fan som om att de va igår som man låg på bb med henne... Nu är hon mammas stora flicka..

I lördags så va vi på marknaden i eslöv med Jessica och hennes familj.. De va väldigt trevligt.. Trodde inte de skulle bli så varmt så ja hade rätt mycket kläder på mig.. Misstag. Hehe.. Men Saga och Melwin tyckte att karusselerna va roligast så liseberg i sommar kommer ju bli jätte roligt för Saga.. :)

Nähä, nu väntar ja på att min gubbe ska komma hem..
Älskar er min underbara familj..

Ellioth gungar..


Älsklingarna klappar fåren..



Ungarna åker karuseler på marknad





Ellioth är jätte trött..

Så nog med bilder idag :D


Kommentarer
Postat av: kvadding

Tack för en toppen dag :) Massa kul! ungarna uppskattar tivoli märker vi ;)

2009-06-01 @ 13:50:30
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan va söta bilder:)

Johan undrar om vi får låna elliot snart:D

Jag vill ju också!!!

låg o prata om honom härromnatten!

Hoppas allt är bra, kommer du till fbg i mon eller?

2009-06-02 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback