Lite bilder.. :)

Jag lägger ju typ aldrig upp bilder så jag får väl lägga in lite bilder nu..

Iallafall så har ja vart hos mvc läkaren idag och kollat upp min huvudvärk, men de va väl ingen större fara, antagligen hormonhuvudvärk som hon kalla de.. Men ja skulle ändå skickas till en sån där "hjärndoktor" så min hjärna ska röntgas och kolla så de inte är en tumör.. Men de är ju lite långsökt tycker jag men men.. Annars händer de inte så mycket tror ja..
Älskling va på möte idag så vi får en ny bil i slutet på juli.. Nice nice.. Vi behöver ju verkligen en stor bil nu när vi har så många ungar.. :D hahaha.. så de är 7 sits.. ;)

Nej har inget å skriva idag, lägger upp lite bilder istället.. Bla på min stora mage. :P v15 :D 

Magen är väldigt stor :P

Shit va lik han är sin mamma (jag) :D
Stolt :D


Väldigt lik sin mamma :D

Kommentarer
Postat av: Stina

va söt din son är!Är du nervös inför den kommande förlossningen?!Själv har jag inga barn men tycker att födandet verkar helt fruktansvärt och göra sjukt ont...trots att många mammor säger"äsch det var inte så farligt"...men hallå...att nånting så stort ska komma ut "därifrån"...ajajajajajaj=)

2009-06-11 @ 11:00:34
Postat av: jag

Stina...



Tack så mycket :)

Nej jag är inte nervös, mina förlossningar har gått jätte fort och smidigt så jag är inte alls nervös.. Men det känns faktiskt inte att det är så stort.. Man öppnar sig väldigt mycket och det är bara huvet som känns, knappt de eftersom att man är så bedövad..

2009-06-11 @ 11:02:32
Postat av: Stina

ja den dag det blir min tur så ska jag ta alla bedövnings sprutor och lustgas och alt som går att få...hehe=)

2009-06-11 @ 20:32:11
Postat av: jag

Till anonym.. Visst han är lik sin pappa men hans pappa finns inte så n är helt enkelt lik mig och ingen annan..

2009-06-12 @ 13:01:30
Postat av: Tilda

Fan va lik han är Sebastian :P Haha ..

2009-06-12 @ 19:32:10
URL: http://hopesmamma.blogg.se/
Postat av: Sophie

klart han är mest lik sin mamma=)så sjuuukt söt han är!!!Måste bara fråga...hans "fd" pappas föräldrar....vill inte dom ha kontakt med sitt barnbarn eller tror du inte dom vet nånting?!?!pöss å kam från en bloggläsare i sthlm

2009-06-13 @ 09:43:05
Postat av: Hanna

Jag följer ju din systers blogg. Hon skrev att du gjorde abort med Heaven. Jag trodde att du fick missfall... tänkte bara fråga vilket det är som stämmer?! :)

2009-06-13 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback