Jippi..

Idag ska vi få lyssna på våran bebis.. :) Ska till bm idag och kolla blodtryck, hb osv.. Ringde dit igår och skulle fråga lite saker men eftersom att ja har huvudvärk hela tiden så tycker hon att man ska gå på täta kontroller.. Men så sa ja att ja har haft de med dom andra oxå så de är inget farligt men de spelade ingenroll och vill hålla koll på mig och de får hon gärna för då får ja bekräfta oftare att bebis mår bra.. :D Hehe.. Fick till för ultraljudet oxå.. 7/7 men de tycker ja är lite sent, då är ja ju i v20 eller nått sånt där så ja ska försöka få tag på dom och se om ja kan få tidigare.. För om den skulle ha samma missbildning som min systers bebis så vill man ju veta de lite tidigare lixom.. Ska se om ja får tag på dom i lund och kolla.. Hoppas bara inte dom skjuter fram datumet sen.. Hehe.. 4 december är sent som de är.. Dom får gärna dra tillbaka de.. Haha.. Så de blir i november :D Hehe.. De hade vart gött.. MEn fan va jobbigt de kommer vara att springa och köpa julklappar till folk när man är så TJOCK.. :D Fast då kanske den kommer ut om ja stressar runt i malmö och lund.. :P Får ta med Jessica hon skulle gå ner en jäkla massa kilon innan jul så de behöver hon.. :D Hehehehe.. JA får ha min bebis i magen å hennes i vagn.. :) Hon sk aju ha snart.. Å ja väntar.. :P

Nähä, nu sitter jag här och Ellioth leker på golvet... Älskling jobbar och sen kommer Anton hit.. Undra va ja ska göra idag?? Kanske ska gå upp och spela sims, men ja vet inte hur man får igång skiten så ja får väl ringa gubben på jobbet å höra.. Ja tror inte ens ja kommer in i datorn.. :P Han tror att ja ska snoka eller nått så de rä lösen.. ;)

Idag fyller Hope 1 år.. Han föddes i v19 pga av en missbildning som ja inte ens kan stava till.. De va en fruktansvärd dag måste jag säga... Han va så vacker men han har de bra uppe i himlen tillsammans med sina kompisar.. Han klarar sig fint.. Synd bara att han aldrig fick uppleva allt i världen.. Grattis iallafall gossen...!!

Hope är alltså min lillasysters bebis som inte klarade sig hela vägen...

På tal om annat så är de rätt fint väder oxå.. Får gå ut en sväng sen..

Igår va vi i malmö och köpte ett par mammabyxor och ett linne.. ÄNTLIGEN.. HEhe.. Va lite tight att få på sig kläderna nu kan ja säga.. Men fan va gött med nya brallor.. :D Ska bara få tag på en kjol oxå.. Vero moda hade ju inte så där jätte stort utbud eller så satt man får nog kolla på en kjol någon annanstans.. Sen va vi hemma hos Jessica och hälsade på innan dom skulle dra till sthlm.. Fan hon komme rju va borta skit länge så ja får va helt ensam.. :( HUr ska ja klara mig.. Hahaha.. Å se till att inte föda en bebis där uppe du.. Ja ska fasen hälsa på oxå.. Haha..

ÄLskar min familj!!!

Kommentarer
Postat av: kvadding

Jag föder inte där uppe, jag kniper då :)

Hur ska du klara dig i 2 hela veckor nu :P Haha, tänk på att du har nyckeln hit, du kan ju komma och snussa min kudde annars :) HAHA! saknar dig! och tjockis ellioth :)

2009-06-04 @ 09:02:07
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback