Jaha..

Idag skulle vi åkt till stranden men de blåste så jäkligt innan så vi skippade de.. Tyvärr.. Istället blev de en sväng till Eslövs "city" Hahahhaha.. Japp iallafall så gick vi där en sväng.. Saga fick en barbie docka.. Och bebis fick ett par sockar, eller tjocka sockar till vintern i vitt å rosa så jag hoppas att det är en tjej. Visserligen kostade dom 14 kr på rean :P Hehe.. Men läkaren som gjorde ul herromdagen trodde på en flicka, men de är inte hela världen om de inte skulle vara de..

Imon ska vi åka till skövde och hämta en bil.. Så vi ska åka tåg.. De kommer barnen gilla.. Ellioth skulle vart med men vi dumpar av han hos Jessica.. Hoppas inte hon föder undertiden vi är borta, då blir de problem för deras del.. Haha.. Men han ska sova över där så vi hoppas att det går bra.. :) Anledningen till de är för att vi är hemma så sent så vi sover i falkenberg hos mamma.. För vi är itne där förens typ haöv 9 eller nått sånt..

Just nu så är Älskling och min prinssesa borta och klipper gräset.. Saga ville så gärna åka med så hon fick de.. :) Roligt att hon vill göra nått själv med Baste oxå.. :) Ellioth sover och ja sitter här å glor.. Va en å kolla på bilen nyss så vi hoppas på att den blir såld snart..

Hahah igår blev vi stoppade av farbror blå oxå.. Baste fick 3200:- i böter för fortkörning :P Hahahah..  jaja, sånt som händer..

Nej nu ska ja strax bort till svärmor, till Saga och Baste..

Kommentarer
Postat av: kvadding

Här ska inget födas förrens efter den 10e :P HAHA! ellioth ska mysa med oss :)

2009-06-25 @ 15:00:50
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ! jag har precis börjat läsa din blogg och jag måste säga att du har jätte gulliga barn !

men jag undrar vem anton är ? han är ju med på en bild tsm med din kille och dina barn , och då har du skrivit : min underbara familj



så jag undrar bara om han tillhör familjen ;) eller ? :D

2009-07-06 @ 09:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback