Irriterad..

Jag måste bara säga att ja är lite irriterad faktiskt.. Min syster ska ha barn nu snart.. Hon ska sättas igång tidigare MEN problemet är att hon ska på bedömning den 15 juni, Saga fyller 16 och ja blev igångsatt den 15 men hände aldrig nått så dom fick fortsätta den 16 och då kom hon.. Så ja har bett henne tusen gånger att vänta tills den 17 istället... För ja tycker inte att de hade vart snällt mot Saga om deras bebis kom på Sagas födelsedag.. Tror inte dom hade blivit så glada om ja lät mitt barn födas på någon av deras söner.. Men hon tänker bara på sig själv som vanligt och tänker inte vänta två dagar till för Sagas skull.. :(

Jaha, va händer idag.. Inte mycket.. Min mamma och syster va nere och hämtade Saga igår.. Så glad hon blev.. Hon ska till sin pappa idag så dom tog med henne hem igår.. :) Hon är så söt mitt lilla barn..

Ska ringa till bm så fort deras tele tider öppnar.. Känner mig skit trött hela tiden så tänkte se om dom kunde kolla mitt hb, de låg ju inte så bra med Ellioth heller.. Men bara kolla så de ligger okej iallafall.. Kan ju va trött av många andra osaker oxå :P hehe.. Men kolla skadar inte..

Vet inte va ja ska skriva riktigt.. Vet bara att jag är fruktansvärt lycklig med min underbara sambo.. Han är bäst.. Och så har ja dom två finaste barnen i världen.. Och Anton får vi inte glöma.. :) Älskar er!!


Hahahah.. GIck nyss på toaletten och när ja kom tillbaka så hade Ellioth klättrat upp i soffan å tagit godis skålen och börjar slicka på alla godisarna :D


Kommentarer
Postat av: kvadding

Det verkar verkligent som att hon bara tänker på sig själv, och tänker göra allt för att göra dig ledsen :( Vi kommer ihåg sagas födelsedag iallafall :) Be ellioth sätta fast godisarna på lilla tjockis magen med ;) Vi ses snart igen :) Kraaaaam

2009-06-03 @ 09:13:51
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Hanna

Varför sattes du igång?! Jag förstår inte vitsen med att sättas igång om bebisen mår bra..men det är upp till var och en.



Stackars lilla Saga, hon kan väl få ha sin födelsedag för sig själv! Sin egna dag helt enkelt!

2009-06-03 @ 20:26:02
Postat av: Jag

Svar till Hanna..



Jag sattes igång för att jag hade en brutal foglossning och hade haft värkar sedan v18 eller nått sånt där.. Så jag pallade helt enkelt inte mer och de ansåg läkaren oxå..



Och jo Saga borde få sin egen dag.. Man kan ju inte göra nått åt saken om bebisen hade kommit av sig själv de datumet för de kan man ju inte styra men när Tilda själv kan styra lite så tycker jag att de är lite egoistiskt av henne..

2009-06-03 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback