Forsättning på förra inlägget..

Nu har jag lite mer tid att skriva..

Iallafall så har min underbara sambo friat som jag skrev sist.. Han kom hem efter jobbet och gav mig rosor, oj tänke ja va gulligt och så gick han ner på knä och frågade om jag ville gifta mig.. SJÄLVKLART ville jag de.. Det är en underbar känsla asså.. Shit va underbart.. Jag har redan börjat planera lite inför bröllopet nästa sommar.. :D Hahha.. Lika bra att va ute i god tid.. Det kommer bli så vackert.. Älskar dig Sebastian.. <3

Håller på att baka bullar.. Julia va här och hjälpte mig.. Skit bra, annars hade jag vart stressad.. För de blev en jäkla massa bullar.. Haha.. Men Julia skulle hem så ja får ta dom sista plåtarna själv.. Men de är lugnt.. Tackar Julia för det iallafall.. :) Du får komma nästa gång oxå, så ska du få knåda degen :P

Midsommar imon.. Jaha, de brukar regna så jag väntar väl på regnet.. Men blir de sol så kommer jag bli glad.. Så vi kan sitta ute och grilla och gotta oss.. :)

Nej nu ska ja ta bullarna..

Nu förstår kanske alla att detta förhållandet är på riktigt.. Älskar er min underbara familj..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis vad kul med bröllop :)

2009-06-19 @ 00:03:03
URL: http://schumme.webblogg.se/
Postat av: sanna

OOj vad roligt. Hoppas ditt bröllop blir som det blir täänkt. Det kan inte bli mer än vackert.. Stort Grattis och fortsätt blogga :)

2009-06-20 @ 22:41:11
Postat av: Angelica

Grattis! :)

2009-06-22 @ 00:36:57
URL: http://damnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback