Fick en fråga som är värt att svara på!!

Emma om Häftigt..:
Va kul att allt gick på hos BM!!!!Måste bara fråga...har Ellioth ingen kontakt alls med sin rktiga pappa??När träffades dom senast?!Förstår inte hur man inte vil ha kontakt med sitt barn...Ellioth som är så söööt oxå...tänk va han kommer vara arg på sin pappa sen när han blir äldre som bara struntade i honom...tur han har dig och din kille!!!!!kram


SVAR TILL EMMA!

Nej han har ingen kontakt alls.. Han har knappt vart med över huvudtaget.. När han föddes brydde han inte sig, han träffade Ellioth första gången när han va 4 månader.. Men då va inte Ellioth så intressant för honom ändå.. Sen tog de ett tag och ja fick tvinga hans pappa att komma å träffa Ellioth.. Efter många om å men så hade han Ellioth nån dag hit å dit men som vanligt fick ja tvinga honom och han hör aldrig av sig och frågar utan ja fick alltid tjata i ca 1 vecka eller nått.. Och han har inte hört av sig alls sen Ellioth va 5 månader.. Han har messat och ringt men får inga svar.. Han vill helt enkelt inte ha med Ellioth att göra.. Så jag har slutat höra av mig, jag orkar inte tjata mer.. Ellioth vet ju inte ens vem han är så de är lixom ingen ide.. JAg slutade höra av mig helt enkelt, orka tjata.. Har fan tjatat i flera månder, mer kan jag inte göra.. Jag messade senast herromdagen om en mycket allvarlig sak men inte ens de kunde jag få svar på så han är ute ur Ellioths liv för alltid.. Han har inget mer att hämta här.. Jag hoppas verkligen att Ellioth kommer att vara arg på honom och hans familj när han blir större.. Men ja ska säga en sak att hans pappa kan inte komma om typ 2 år och säga att han ska va delaktig, de funkar inte riktigt så.. Han har Baste till pappa nu, han kallar honom för pappa osv.. Hans bio pappa finns inte alls!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte alltid det bästa att ha sin biologiska pappa om denne inte är lämplig och antagligen är han ju inte det för Ellioth. Tycker du ska vara glad att du har din nuvarande kille som ställer upp!

2009-06-07 @ 16:23:49
Postat av: Nora

åh men jag blir så arg när jag läser sånt här...hur kan han sova gott om natten i vetskapen att han har en son han skiter i..och nångång i framtiden kommer han ju säkert bli pappa igen och hur förklarar man det för sina framtida barn och tjej..att man redan har ett barn man helt enkelt struntar i!skäms på han!!!!!!

2009-06-08 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback