Dop...

Jaha, igår va de dop för lilla Maja.. Hon fick namnen, Cecilia, Fia, Maja, Saga :) Hon är så söt.. Hon va väldigt duktig i kyrkan, trodde dock att hon skulle spy när prästen lyfte upp henne i luften men inte de inte.. Hon spyr alltid annars.. :D Haha..

Ellioth va hos Sandra över natten.. Det hade gått jätte bra, och barnen fick nya kläder i present.. Saga älskade sina eftersom att dom va rosa.. :P Det va jätte fina kläder så ett jätte tack för dom.. :)

Tiden går så jäkla fort asså.. Snart dags för UL.. De ska bli så spännande att få veta va de är för något.. Tror de är en liten flicka men får se va de visar sen.. :)

Öhm, svar till Hanna.. Nej jag har aldrig fått ett missfall utan ja gjorde en abort i v14 som va väldigt jobbigt för mig, för jag ville verkligen inte göra den men va tvungen.. Mer behöver ja inte säga..

På midsommar så kommer svärmor och dom hit och Jessica med familj.. :) De ska bli trevligt.. Och på lördag så ska vi ha lite kalas för Saga för hon fyller ju 3 år på tisdag men då är hon hos sin pappa.. :( Men men..

Jaha, de va nog allt för mig idag.. :P
Älskar min familj!

Maja i sin fina dopklänning!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du behöver verkligen inte berätta mer...jag var bara nyfiken.



Lilla söta ma´ja fick namnet Saga. Är det från din dotter eller är det ett släktnamn från första början?



Eftersom jag inte har följt din blogg så länge så vet jag inte riktigt hur allting hänger ihop utan tar mig friheten att fråga lite. Du behöver inte svara om du inte vill.



Du och pappan till Elliot var ni tillsammans när du blev gravid? Tänkte eftersom han lämnade både dig och sin son.

2009-06-14 @ 19:57:54
Postat av: jag

Det är efter min dotter helt enkelt.. Min syster har skämt bort Saga sen hon föddes, det är hennes favorit.. :)



Jo de va vi, men ja orkar inte berätta va som hände men iallafall så stack han i v10 och ja kunde inte göra en abort till och det är ja glad över för jag har världens finaste son..

2009-06-14 @ 21:52:18
Postat av: Anonym

Hej! Följer både din o din systers blogg! :-) Hur går det för din syster på förlossningen??

2009-06-15 @ 14:30:49
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: jag

Det går rätt bra.. Hon har ju värkar men dom måste vänta på att livmodertappen är borta så dom kan ta hål på hinnorna.. Men de blir nog bebis idag fatta jag de som..

2009-06-15 @ 15:02:55
Postat av: em

hur har det gått för tilda idag??? har det blivit någon bebis än???

2009-06-15 @ 20:25:15
Postat av: Anonym

Hej, hur går det för din syster ? Blivit någon bebis än ?

2009-06-15 @ 21:30:37
Postat av: jag

Det går så där.. Hon är äntligen öppen 3 cm och livmodertappen är helt utplånad.. Och då hade dom lovat henne att ta hål på hinnorna men nu helt plötsligt vill dom att hon ska sova så hon är inte så glad, men mamma är där och försöker styra upp de hela.. Mamma ringer mig å frågar va hon ska säga så får ja säga :D Haha.. Men de blir nog ingen bebis idag.. Kommer nog imon på Sagas dag.. :(

2009-06-15 @ 21:57:05
Postat av: Anonym

Grattis på Sagas födelsedag :) Har det blivigt nån bebis inatt för din syster ?

2009-06-16 @ 12:28:38
Postat av: jag

Tack.. Nej ingen bebis än.. Dom tog hål på hinnorna för nån timme sen så de kommer väl bebis om ett tag..

2009-06-16 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback