Andra inlägget idag :D

Har fått förfrågningar om min klänning som jag har hittat.. Så jag får väl lägga ut en bild.. Får bara hoppas att den är kvar nästa år när jag ska ha den.. Annars får väl någon sy en lika dan.. :P


Och det blev tyvärr inga bilder på Saga på hennes 3 års dag eftersom att min syster har min kamera och min tele är på lagning.. Så de va väldigt tråkigt. :( Men men, sånt händer.. Inte mycket att göra tyvärr.. Kan ju inte spola tillbaka tiden..

Annars händer de inte mycket.. Va i lödde idag och köpte en klänning till mig.. Blir fint sen när magen syns lite mer.. Jag verkar va jätte liten denna gången.. Har inte gått upp alls mycket.. Har vart mycket större med dom andra.. Är ju ändå i v17 nu.. Eller 16+2 är jag väl.. Men snart är de dags för ultraljud.. 2 veckor tror jag de blir.. Den 7 juli.. Så vi får se vårt lilla pyre.. Undra va de kan vara.. Tror väl dock att det är en liten flicka men vi får se.. Ingen annan tror att det är en pojke iallafall.. Haha..

Va händer i veckan då?!

Blir väl att åka till Jessica kan ja tänka mig.. :P Vi är ju bara två "tjockisar" som går hemma i våra mjukis kläder :D Haha...
Sen ska vi hämta en bil i skövde så barnen får åka tåg.. Dock bara till falkenberg.. :P Men dom kommer säkert tycka de är roligt.. Saga tjatar om de hela tiden.. Men kan tänka mig att pojkarna kommer att älska de oxå med tanke på att dom älskar bilar och traktorer m.m Så tåget kommer nog va uppskattat.. Sen lördag blir det student för en av Bastes kusiner eller nått.. Så tjockis Ellioth ska vara med Jessica och Philip under dagen.. Hoppas han är riktigt jävlig så hon kan trycka ut sin unge snart.. :D

Jaha, de va väl allt antar jag..


"Min fina klänning"
Rosa så klart..






Kommentarer
Postat av: kvadding

är man tjock så är det tillåtet att gå hemma och mysa :) !

Bara för det kommer säkert ellioth att vara världens snällaste :D

2009-06-23 @ 07:31:00
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback