VARMT...

Håller på dö när de är så varmt.. Svin jobbigt... VIsst, ja har faktiskt inte blivit så tjock som med dom andra så de är inte tungt men de känns att man är gravid och att man svettas mer nu.. USCH.. Kommer ju svullna upp som en jävla kossa... Fy fan..
Får nog fan bli badet i Eslöv med Jessica imon.. SKulle igentligen på marknad men palla i den värmen.. Bättre att åka till badet.. Ta med lite lunch å sånt så blir de mys :D

Jag och älskling funderar på om vi ska köpa en kamera.. Fundera först på en systemkamera men Jessica säger att de är onödigt om man inte tar kort varje dag och de är ja ju med på så vi vill nog ha en liten fast med många pixlar istället.. Vi ska åka och kolla på lite olika så får vi se va vi fastnar för..

Idag ska vi åka och hämta min lilla prinsessa.. Hon fick en ny bikini igår så hon lär ju bli överlycklig... :D Hehe.. Hon älksar nya kläder å sånt... Hon kommer bli en bimbo när hon blir stor.. HAhahahah.. Skämt å sido.. :D

Jaja, skirver mer senare eller nått..

Älskar min underbara Sebastian... Längtar så till bröllopet..
Självklart älskar ja ju mina barn oxå :D

Kommentarer
Postat av: Linda och Agaton

jag tycker systemkamera är toppen! blir så jäkla bra bilder och så går det snabbt och du kan ta bildserier. Fångar verkligen ögonblicket - som man ju vill när man fotograferar barn... Nackdelen är väl att det är himla osmidigt att ha med sej bara, tar plats...

2009-07-02 @ 19:38:33
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback