Utflykt..

Idag gjorde vi en liten utflykt till Danmark.. Vi gick en sväng på ströget.. Och ja å älskling va tvugna att smaka på Ben & Jerry glass.. GOTT... Men ja kan lika väl köpa sia glass :P Smakar typ lika dant faktiskt.. Bara att konsistensen va skit go.. :) Sen passade vi på att köpa en vinter jacka till Anton.. Ska köpa en lika dan till Ellioth sen oxå.. Den finns på HM så vi behöver inte åka ända till köpenhamn för att köpa den ;) Annars köpte vi bara lite mat å sånt.. Men de va mysigt att bara gå runt faktiskt.. 

Sen åkte vi hem och gjorde lite varmamackor, barnen har fått lite ostbollar :D HEheh.. De är en favorit här.. Snart dags för kvällsmat och sen sova för pojkarna.. Dom är svin trötta.. 

Och jag får väl säga hej till en viss person som tydligen läser min blogg.. Väldigt uppenbart.. Och ja ska även säga att jag hindrar inte min sambo till att prata med folk, utan han bestämmer själv vem han vill prata med och inte prata med.. Ja styr inte hans liv.. Och bry dig inte om va vi gör eller vilka vi umgås med.. Vi trivs bra med varandra och vi har våra rutiner på barnen här hemma.. Inget mer vi behöver diskutera..


Kommer upp några bilder på gossarna sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback