Trött..

Idag va ja hos en läkare som skulle kolla min förbannade klåda, så hon skrev ut tavegyl så länge tills jag ska ta gallsyreprover eller va fasen de va.. Å de ska göras på fastande mage :O Undra hur långt innan ja inte får äta..?!

Sen åkte vi till lödde för älskling skulle fixa nått på jobbet.. Sen åkte vi hem så åkte Baste vidare till sin mormor för att klippa klart gräset.. Så nu sitter vi här i våran ensamhet igen.. Haha.. Inte alls roligt att bara ha en bil, känner mig instängd fast ja inte åker någonstans när ja har bil heller visserligen..

IDag är jag förbannat jävla trött.. Vet inte alls varför.. :S Jag har sovit bra och sånt i natt men tror mitt HB sjunker hela tiden.. Får be BM ta om de nästa gång jag ska dit.. Tror inte alls de är bra men men..

Hepp, har inte mycket mer att skriva idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback