Trevlig dag..

Idag va jag Ellioth och Anton i Landskrona och hälsade på Sandra och Susanne.. Dom va och campade där med sin familj.. Så vi åkte dit en sväng och åt lite glass och lekte på lekplatsen.. Tyvärr så tog batteriet i kameran slut så ja kunde bara ta ett kort.. Barnen tyckte de va väldigt roligt med alla husvagnar och bilar som stog överallt.. Sen åkte vi till McDonalds och åt lite lunch.. Sen lämnade vi av Sandra och Susanne vid campingen och vidare hem.. Där väntade älskling med middagen :D Grillat.. Gott gott.. Sen åkte vi och handlade lite på city gross.. Dyr jävla affär de där.. Men älskling backade in i en sten med våran nya bil.. Haha.. Blev inte så snyggt men va inte så jätte farligt.. Blev ingen buckla iallafall.. Men de är bara att lägga i lite färg så blir de bra.. Syns ju mer bara för att bilen är svart, annars hade de inte synts.. Och när vi kom hem va de duschen för barnen eftersom att dom hade skitat ner sig ganska mycket när vi har vart iväg idag.. Och Anton blir så svettig så han måste duscha :P HAha..

Är rätt trött på dagarna nu för tiden tycker ja.. De är typ skit jobbigt.. Är väl mitt HB som sjunker antar jag.. Och sen går ja ju på tavegyl vilket ska göra än tröttare men ja märker ingen skilland tror ja.. :P Men de kliar inte lika mycket längre, och de är typ AS skönt..

Imon blir de kalas för Anton.. Vi har ändrat de lite nu eftersom att planerna ändrades i söndags.. Men imon iallafall.. :)
Sen ska ja åka och lämna in ett nytt urinprov hos min BM för att se om ja fått min gbs igen.. Vilket ja antagligen har eftersom att de nästan alltid kommer tillbaka.. Och ja har ju känningar av de så vi får väl se va de visar sen.. Måste till banken oxå och lämna in min gamla dosa till min andra bank.. Har ju bytt nu så hon skulle skicka tillbaka min gamla..

Nej nu blir de lite mys och sen sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback