Stackars barn..

Igår trillade Ellioth in i en hög med bränn näslor.. :( Så ansiktet, armarna och bebnen blev fulla med utslag.. Usch som han skrek...Fan ja kan tänka mig hur ont de gör asså..

Idag har vi vart å handlat lite, åkte till malmö så fick vi en liten utflykt oxå.. :) Men barnen har vart sjukt gnälliga idag. vet inte om de är för att vädret är skit...

Har nyss fått reda på att en av mina vänner har blivit isolerad nere på cypern för att han har fått svininflensan.. Läget är ganska krisiskt men ja hoppas verkligen att han klarar sig.. :( Jag tänker på dig Lillen...

Öhm nu blir vi utan bil ett tag eller a.. Jag blir utan bil eftersom att pappa ska fixa våran golf så har ju Baste den andra till jobbet å så får vi den nya på torsdag.. :D NICE... :D Så ja får hålla mig hemma den veckan.. Fick låna värmors bil på måndag till BM bara.. Ska på vanlig kontroll bara.. 

Nej nu ska jag nog sova.. Imon får jag träffa mitt underbara syskonbarn Maja.. Hon är såååå söt :D Mosters lilla älskling.. Hade gärna velat ta med henne hem men tror inte Fia tillåter de :P Haha..


Älskar min familj,.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Lite ensamt här hemma i soffan, längtar till imorgon.... Älskar dig min underbara

2009-07-18 @ 23:39:04
Postat av: kvadding

SEGA BEBIS!



Lilla tjockis ellioth :( Jag saknar tjockisen.. och dig med din stora tjockis :P Haha! Snart är du "tjjooocckkk" ;)

2009-07-19 @ 10:49:20
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Tove

Skoj att ha hittat hit, det är sladden1 från familjeliv. Alltid roligt att följa bloggar :-)

2009-07-19 @ 15:20:35
URL: http://masserandemamma.blog.se
Postat av: Anonym

Ja Jessica, de är en förbannat seg unge du har i magen.. Ja väntar ju.. :P Säg till han att komma ut nu... Saknar er oxå.. Ja börjar fan bli tjock asså :D Haha..



2009-07-19 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback