Ny kamera..

Igår beställde vi en ny kamera till mig/oss :D Riktigt nice.. Blev ingen systemkamera men en riktigt bra digitalkamera.. Hoppas jag på iallafall.. Får antagligen hem den imon.. :) Då ska de tas kort... Det är ju vissa som vägrar dela med sig av kort så jag får väl ta egna då...

Va hos bm idag och skulle ta lite prover.. Leverprover för att vara exakt.. Har sån brutal klåda så hon ville utesluta att de va levern men de får ja inte veta förens på onsdag nästa vecka.. :S Jävla semestertider... Så jag gjorde ingen koll så där direkt.. Men ja har inte blivit så jäkla stor.. Väger 61 kg alltså en viktuppgång på 5 kg på ett ungefär.. Och med dom andra hade jag gått upp mycket mer så jag hoppas inte jag går upp lika mycket denna gången.. De hade vart ritkigt skönt.. Är snart halvvägs.. Är i 17+5 idag.. Ultraljud på tisdag.. Underbart.. :D Då får vi se vår lilla bebis igen..

Har glömt att skriva att vi har köpt en ny bil.. En liten golf med brutlat STORA fälgar :D Hahhaha.. Men ingen AC så jag håller mig till en bil med AC :P Just nu har vi 3 bilar, men min passat håller på att säljas men de går inte så bra.. Och så har vi nya golfen (eller ny å ny) å sen har vi älsklingens ford men den ska ju bytas in om 3 veckor till en stor fin bil.. 7 sits så vi får plats.. Haha.. Vi kommer ju snart att vara 6 personer... Shit.. Men men..

Saga har kommit hem och hon är i någon jävla 3 års trotts.. Helt galen.. Bara kastar saker om kring sig och skriker å gapar som en 15 åring gör... Herregud, henne kommer ja få problem med sen.. Tur mormor finns :D Hahha.. Kan dumpa av henne där när hon är jobbigt.. Hahaha.. Nej då, hon sitter på sitter rum å surar.. :P

Älskling jobbar till 4 hela juli och Jessica har fått stränga order om att ligga hemma och detta SUGER.. Tycker hon kan trycka ut sin unge nu så hon kan umgås med mig :P Hahha.. Jag fårt väl åka dit.. Och älskling kan sluta jobba :P

Nähä vet i fasen va ja ska skriva igentligen.. Men ja skriver väl en annan dag!




Jag börjar allt bli lite rund i ansiktet :D

Jag börjar bli lite rund :P

Min biff :D HETING!

Min biff

Far och son i sommar värmen..





Kommentarer
Postat av: kvadding

håller med , detta SUGER!! jag vill ut och fara, men måste hålla mig lugn, va fan, vi kan väl bada snart!! ?? jag skiter i reglerna, jag behöver vatten!! ;)

2009-07-02 @ 22:41:51
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: jag

Vi hade kunat dra till badet men ja vågar inte åka själv med alla 3 barnen.. Eftersom att du är tjock så får du inte hjälpa till.. :P Tänkte vi kanske kunde gå ner till sketlöv imon å äta glass :D

2009-07-02 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback