Ny bil..

Idag kom älskling hem med den nya bilen :) Nice som fan.. Känns som om att man kör en dunder stor bil men den är inte mycket större än en V70.. Men nu har vi gott om plats iallafall.. :) Saga gillar den oxå ;) Men de kan nog va för att hon har en tv i baksätet ;) Hon och Anton fick varsin men han va inte med idag så Ellioth titta på den ena och de va väldligt spännande så vi får förska leta upp en lös skärm å köpa till honom för han gillade verkligen de..

Jaha annars? Jag funderar på att börja plugga nästa höst.. Hahah skratta ni på.. (ni som känner mig vet va ja menar).. Men jag vill så gärna bli barnmorska, de har ja velat bli sen ja fick Saga.. Men först måste ja gå minst 1,5 år på komvux eftersom att ja itne har några gymnasiebetyg och sen är de 3 år som sjuksköterska sen jobbar man 1år å sen 1,5 år till barnmorska.. :O Herregud... Undra hur i hela friden de ska funka?? Vill INTE ta studielån så ja får ta dom bidragen man får sen får älskling se till att jobba ordentligt ;) Haha.. Men läsa upp gymnasiebetygen kommer jag iallafall att göra.. Sen får vi se hur långt ja kommer.. :)

Har inte alls gjort mycket idag.. Jag håller alltid på med tvätten å disken på dagarna, men de tar typ 20 min sen är man klar.. Haha.. Sen regnar de oxå så de är inte alls roligt att va ute och vi har bara en bil just nu så jag kan inte ta mig någonstans för tillfället.. MEn annars tycker Ellioth att de är jätte rolgit att gå på vägen här utanför å plocka stenar :) Vart han än kommer så plockar han stenar :P Han är så söt när han gör de..

Vi har pratat lite om bröllopet idag och ja vet inte riktigt när de blir av..  :P Jag ändrar mig hela tiden men  de blir nångång nästa år iallafall..

På söndag kommer lilla Anton hit så ska vi ha lite kalas för honom.. Han fyller ju 2 år :) Stora killen.. När ja träffade Baste så va han så liten å bebisaktig men nu märker man att han blir äldre.. :) Tycker nästan han förändras för varje gång han kommer hit.. Men nu blir de ju varannan vecka så nu kommer man ju se han mer!

Nej nu blir de glass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback