Marknad..

Idag har vi vart i falkenberg och hälsat på min familj och lämnat våran golf till pappa för han ska byta kamrem på den å lite sånt så hämtar vi den när jag ska köra Saga till sin pappa.. Men iallafall så la jag Ellioth för att sova middag så jag och Baste passade på att ta en promenad med min underbara systerdotter Maja.. Ja kan verkligen inte va utan barn.. Hahah.. MEn hon är så söt så jag vill ha henne hela tiden.. Träffar ju itne dom så ofta.. Sen kom min systerson Memphis så jag fick gosa lite med han oxå och ge han lite mat.. Hon pumpar ut å ger han bröstmjölk för han tar inte bröstet... Å sen åkte vi på långås marknad en liten sväng.. Saga ville åka med Fia så jag tog med mig Maja istället :D Hon fick sitta i bärselen eftersom att vi hade Ellioth å Anton med oss oxå.. Å gu så mysigt att få bära runt på henne där i :) VIlle haft med mig henne hem men Fia sa att jag bara fick ha henne tills på tisdag men då fick ja köra upp henne själv så nej tack.. Haha.. Men nån gång så ska ja ta henne en helg eller nånting så ja får va med henne lite.. Memphis är så liten än så han behöver sin mamma tror ja.. Han är förliten för att va borta mer än 1 natt eller nått.. Men sen så.. :) Fast då kommer våran bebis så då har ja verkligen inte tid att ta dom oxå... Hahahah..

Hmm imon ska ja på kontroll hos bm :) Roligt faktiskt.. Stackars henne ja har mycket att uppdatera sen jag va där sist.. Hon har vart på semester så hon har missat massor..  :P Har fortfarande sån förbannad klåda att jag håller på dö snart.. Står itne ut med de, kliar sönder hela mig, får blåmärken å de blöder nästan så mycket kliar jag.. Har BM inget att ge mig så kommer ja få ett hysteriskt anfall snart.. :( Men iallfall så fick ja låna svärmors bil.. Å den är riktigt nice.. En SAAB 93 TurboX :P Nice nice nice.. Men får ju dock bara ha den fram å tillbaka.. Så de blir inte finåk så länge :P Men vi får ju våran nya på torsdag så då kommer ja åka fint alltid sen :)

Annars händer de inte så mycket.. På lördag fyller Anton 2 år.. Börjar bli stor kille.. Han har börjat prata rätt mycket nu med.. Men de är så gulligt när han ropar Bammy hela tiden :D

Den 27 blir de gekås med Jessica och Jessica.. Känner inte den ena Jessica men de går säkert bra ändå.. Jag är väl på gekås rätt ofta så för mig är de inte så speciellt men för dom två är de ju rena julafton :D Haha..

Vi köpte ju en ny kamera för ett tagsen men vi har inte kunnat använda den för minneskortet funkar ju fan inte.. Köpte ett helt nytt så funka de första dagen sen så balla de ur så vi måste åka å byta de i helgen... Jävla skit dom säljer asså.. Ändå har vi fler av samma märke till andra saker å då funkar de.. Men om de nya minneskortet kommer lägga av sen så är de ju fel på kameran. Men de hoppas ja fan inte för de priset asså... :(

Nej nu blir de snart sängen..

Är föresten i v21 nu eller 20+1 :D Men ja tog bilder men de såg för jävligt ut så ja lägger upp en bild i veckan.. Ska lägga in några på barnen sen med när kameran är fixad..

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilken söt blogg du har :D



bruttsnuttan på FL ;)

2009-07-20 @ 12:08:08
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback