Lund..

Idag har jag och Jessica vart i lund.. Först på babyproffsen för hon skulle hämta ut en baby box och sen till jätte kul men vi hitta inget intressant å sen vidare till Nova.. Där gick vi rätt länge faktiskt.. Köpte en mössa å sockar till bebis och kläder till Anton i present, han blir ju snart 2 år.. Och sen två tröjor till älskling.. Sen när vi satt å år lite så kom Baste en sväng efter jobbet å tig med sig Ellioth hem.. Hur nice som helst att gå sjävl utan barn.. De har typ aldrig hänt :D Hehe.. Va borta i ca 5 timmar eller nått sånt.. :P

Annars har de inte hänt mycket idag.. Va ju borta nästan hela dagen så..

Barnmorskan ringde idag och de är inget fel på mina lever värden iallafall, skönt :) Så nu är de bara gbsen som jag ska kämpa mig igenom..

Hmm fick nyss mess av Jessica att de antagligen är på g nu.. Shit i helvete, inte i natt.. Ja sa ju på fredag.. Haha.. Ja ska ju snart sova å vet i fasen om ja vaknar asså.. :S Jaja, hoppas att den stannars tills imon bitti iallfall..

Lägger in bilder imon på de jag köpte till bebis..

Älskar min familj!


Kommentarer
Postat av: hanna

oh så spännande med en bebis som är på gång! Skulle du vara med på förlossningen?



Väldigt fina namn er kommande dotter ska få. Tragiskt med bastes syster...:( Hur gammal var hon?

Nej nu är det dags att sova?

2009-07-08 @ 23:08:44
Postat av: kvadding

satans sega bebis... men förlossnignen är på G iallafall enligt kk i lund.. trevligt..

2009-07-09 @ 08:33:32
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: jag

Hanna... Japp jag ska va med på förlossningen..

Tack.. Hans syster va 14 år sen dog två syskon till, tror dom va 17 och 21, inte helt hundra..



Jessica, jag väntar på att du ska ringa :D Redan på klädd å allt så ja bara kan köra iväg..

2009-07-09 @ 09:16:38
Postat av: Elin

Hur märkte ni gbsen? Jag är jätte rädd för att jag ska få den utan att märka det.

2009-07-09 @ 20:41:42
URL: http://noahsmami.blogg.se/
Postat av: Jag

Elin, man märker inte de om man inte testar för de.. Jag åkte "bara" in för att jag hade samandragningar så gjorde dom en odling på min livmodertapp och då visa de sig att ja bar på detta.. Det är en typ av urinvägsinfektion fast farligt.. Du kan be din BM testa dig.. De borde va rutin me tanke på att bebisarna kan dö av de.. :( Sök på gbs på google så hittar du lite info.. Finns diock väldigt lite info om de..

2009-07-09 @ 21:47:26
Postat av: Elin

Okej.. Jag ska till Bm den 27de, ska ta upp med henne då att jag är rädd för detta, har även jag haft sammandragningar, men det är ju normalt i min vecka (v27). Men kan inte låta bli att oroa mig.

2009-07-09 @ 22:07:51
Postat av: jag

Elin, precis de är ganska vanligt att ha förvärkar i din vecka.. jag åkte in i v16 så de va lite tidigt nu är ja i v 19 och går på ganska så stark pencilin.. Måste även ha de under förlossningen oxå men som sagt så kan barnet även drabbas ändåö.

2009-07-09 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback