KK i lund..

Jaha, jag har suttit på kk i lund i typ 2 timmar innan ja fick komma in.. Hade onda samandagningar och känner tryck neråt hela tiden.. Och de gör ja fortfarande och den jävla läkaren vägra ge mig en bricanyl spruta så ja får väl åka in så fort de blir värre.. Men iallafall så va de ingen jätte fara.. Livmodertappen va bara lite förkortad men inget som va farligt än han sa bara att jag inte skulle bära för tungt och inte i onödan och trycket neråt beror på att jag håller på att öppna mig men som omföderska kan man va öppen ett tag så länge livmodertappen sitter kvar så är de okej.. Han tror inte att ja går tiden ut heller.. Men allt va bra med bebis iallafall..

Sen sålde vi bilen idag, inte för dom pengarna ja ville men vi va tvugna att få sålt den eftersom att den nya bilen kommer på torsdag.. Gick back ca 38 tusen :O haha.. Men men sånt är livet ibland.. Kommer aldrig mer köpa bilpå firma iallafall..

Annars är de lugnt...

Som ni ser så har ja fått min blogg designad :D Är riktigt nöjd över den.. RIktigt snyggt.. :D Det är en vän till min syster som gjort den åt mig.. :) Kommer fortsätta att låta henne göra min blogg, hon tar inte så mycket betalt så de är värt de.. Kan tänka mig att de är mycket jobb med de.. Hon höll på ett bra tag iallafall.. :)

Nu blir de varma mackor, chips å mys med min sambo..

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt snygg design!

och jag hoppas du får all hjälp du kan för att lindra din smärta! Låter inte spec roat att ha ont..

2009-07-17 @ 13:45:00
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: flowerlowa

superfin design!!

2009-07-17 @ 14:17:35
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: mamma maggan

hur går det med ellioth. puss

2009-07-17 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback