Kalas.. *update*

Igår så va svärmor och dom här å fikade lite eftersom att Anton hade fyllt år.. De va trevligt.. :) Innan de va vi iväg en sväng på djurparken... Ellioth bryr sig inte och Anton va mest intresserad av alla traktorer denna gången.. Haha.. Men vi har ju ändå gratis intrede så de spelar ju ingen roll så sätt..

Annars hände de inte mycket igår.. Imon blir de nog Danmark om vädret tillåter.. Vi hade funderat på de ett tag för vi ska göra nånting med både Anton och sen med Saga så imon blir de Danmark men vi vet inte ritkigt vad vi ska göra än.. Vi fick iallafall lite pengar av Bastes morfar, han hade över lite pengar sen han va där sist.. Det va snällt av honom  :)

Vi hittade ett hus vi gillade igår.. Va inte meningen att vi skulle flytta alls förens om nått år men så känner jag att ja vill flytta iallafall.. Så vi ska se om vi kan fixa möte på banken osv för att se hur mycket vi skulle få låna till ett hus! Blir mycket jobb med försäljning å skit bara.. Mycket som ska göras å jag blir bara större å större så vi skulle nog behöva lite hjälp sen oxå.. Se hur många som skulle kunna tänka sig att ställa upp.. Jag får ju tyvärr inte bära i onödan å sånt så vi får väl se hur allt går om vi ens får sålt huset..

Älskling är borta och klipper gräset hos sin mormor och morfar just nu så jag sitter här å glor rutn lite, Anton sitter på golvet och tittar på tv och leker.. Ellioth sover, eller han ska sova men han verkar inte så glad i de hör jag :D Haha..


Får se va som händer mer idag sen när älskling kommer hem.. Antagligen ingenting ;)

*update*


Ska även tillägga att det är vi som vill flytta och inte bara jag.. Älskling ville görna komma bort lite från sina släktningar oxå runt om kring som bara snokar och snackar skit.. Vågar ju knappt parkera bilen på fel plats utan att dom tror massa saker.. Så ja, flytt framöver kanske.. Vet dock inte vart än.. Vi hittar lite olika hus på olika ställen som vi gillar.. Ingen av oss bryr oss igentligen om vart vi bor.. Bara vi har ett stort fint hus som vi alla får plats i.. Och de ska helst inte ligga mitt i allt heller så man vågar släppa ut barnen i trädgården utan att oroa sig för massa bilar å skit.. Men ändå nära så man kan åka å shoppa eller nått.. :D
Så vi får se vart de blir!

Nu ikväll har barnen vart otroligt gnälliga.. Eller mister Anton har gnällt hela dagen, han har inte vant sig vid att han är här så länge tror jag.. Men de blir snart bättre.. Men han fick iallafall hjälpa mig att göra lite paj.. ¨Så fick han smaka på ett hallon å de tyckte han va jätte gott så skulle ja hämta socker och då satt han med hela munnen full.. Aja paja, de va bara till att spotta ut.. Sa till han att man måste fråga men då blev han sur.. Sen la ja i smör och då stoppa han de i muinnen oxå.. Skit unge.. :P Men han blev glad för att få hjälpa till iallafall..

Imon bli de iallafall danmark om vädret tillåter så vi åker tidigt imon tror jag.. Så vi får en heldag i köpenhamn..

Bebis i magen sparkar som bara den.. Man kan känna de jätte tydligt utanpå.. Men hon ligger fortfarande med huvet neråt så magen växer inte så bra.. Går inte upp i vikt heller.. As gött.. haha..


Anton bakar..
Anton bakar..

Ellioth äter kaka..
Mammas sötnos

Blev en blid på mig oxå.. :P



Om ni undrar varför de aldrig kommer upp biler på Saga så är de för att hon vägrar va med på kort nu föriden.. Hon är alltid så grinig när kameran kommer fram.. :( Men de ska snart bli bättre..

Kommentarer
Postat av: sanna

Oh vad mysigt med damnark :) jaså, men jag förstår att du vill flytta.. ni vill ju bygga upp ert eget liksom. du är så fin.. och jag älskar att läsa din blogg. lägg in fler bilder och gör lite mer inlägg bara :) du hade säkert kunnat skaffa pengar på den :) Underbar blogg. ska bli kul att följa er bebis på vägen till livet och även efter den kommit ut :) LYCKA TILL!

2009-07-30 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback