Igår..

Va vi i falkenberg och hämtade min underbara prinsessa Saga.. :) Jag och älskling gick in till hennes pappa å pratade lite för han vill träffa Baste lite så han vet vem de är som är med hans dotter på dagarna när hon är hos oss.. :) Tror de gick bra faktiskt..

Sen åkte älskling och pappa till verkstaden å greja med golfen medans jag gosa med Maja och Memphis.. Fast Ellioth har blvit jätte mammig och avensjuk när jag håller ett annat barn.. :S Skit jobbigt.. Men de gick bra när Simon tog han ( min systers man) men men.. :P Hehe... Sen åkte vi hem på eftermiddagen, lämnade hem Anton till sin mamma å sen åkte vi hem.. Alla va JÄTTE trötta.. Vet inte riktigt varför :S JObbigt...

Är så irriterad för de nya minnes kortet till kameran funkar inte.. SÅ jag har förlorat massa fina bilder på Ellioth :( Så dom ska fan få höra i butiken om inte dom ger mig ett nytt..

Just nu sitter jag och Saga i soffan å kollar på barnprogram.. Ellioth sover.. Väntar på att han ska vakna så vi kan göra några mackor :D

Öhm, nu är man i v20, halv tid.. Eller jag är typ 19+2 idag tror ja.. Men de går framåt iallafall.. :D Hehe.. Men ja har inte gått upp alls mycket å magen är inte så stor så jag är super nöjd :D Orkar verkloigen inte gå upp 30 kg denna gången oxå, men tror inte ja kommer upp till de.. Förhoppningsvis ;) Men de är ju ett tag kvar så de kan ju lika gärna slå till sen... Vi får väl se.. :)

Kanske skiriver mer i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback