Falkenberg

Idag har vi vart och lämnat Saga.. Hon ville så gärna till mormor så hon fick åka dit innan hon ska till sin pappa.. Fick även träffa Maja och Memphis, mina syskonbarn.. Maja är min lilla favorit, hon blir alltid så glad när jag kommer :) Ler med hela ansiktiet.. Skit söt är hon :D Hehe.. Memphis fick ja inte träffa så mycket, han är bara pyttig.. :P Känns nästan lite skumt att hålla i honom så liten är han.. Men konstig nog så va Saga och så liten men de har man förträngt nu antar jag.. Iallafall så på vägen hem så började de regna så jävligt att vi fick köra i typ 60 km/h och sen slog blixten ner precis jämte oss på en åker så lite längre fram mötte vi brandbilen som va på väg dit.. Sjukt.. De lät skit högt när den slog ner.. Sen i halmstad hade de hänt en olycka så de va LÅNG kö så älskling backade på motorvägen tillbaka till avfarten så vi körde en annan väg.. Haha.. MEn de tog en jävla tid att komma hem iallafall..

Sen när vi kom hem så åkte ja och fixa till mian naglar som jag gjorde för en vecka sen, men de blev fortfarande inte bra.. :( Så jag vet inte riktigt va jag ska göra för de blev nästan värre nu men men.. Kan tyvärr inte be om pengarna tillbaka hur mycket ja än hade velat.. :S

Imon ska vi på ultraljud å kolla på våran bebis.. :) Undra hur de kommer se ut.. Den har iallafall börjat sparka rätt mycket, man känner de inte utanpå men inuti känns de rätt mycket :D

Nej nu ska ja kolla klart på Beck å sen gå lägga mig..

Älskar min lilla familj..

Ser lite tjock ut :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är anton ?

2009-07-07 @ 08:59:59
Postat av: jag

Anton är min bonus son... Alltså min sambos son..

2009-07-07 @ 09:09:46
Postat av: Emma johansson

Oj vad hemskt med blixten.. :( Men tur att ni kom hem i väl behåll i vart fall. Man blir glad av att läsa din blogg, du verkar så lycklig nu och det förtjänar du. Väldigt fina bilder, inte nog med att ni två är hur vackra som helst tillsammans utan kvaliteén på bilden var superbra. Den nya kameran?



Fortsätt blogga och med bilder! :)

Kram på dig sötis. / EMma

2009-07-07 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback