....

Jaha, älskling kom hem från jobbet så åkte vi till banken för att skaffa gemensamt konto osv.. Lite lättare att betala räkningar å skit då.. FÖra över pengar å sånt tjaffs.. Så om några dagar får vi nytt kontonummer så dom som behöver mitt nya kommer jag att ge de till sen..

Sen åkte vi hem å åt lite.. Saga åt mycket för en gångs skull.. Blev rätt chockad faktiskt.. Hon åt en hel potatis och ganska mycket lax.. :D De va bra.. Sen åkte älsking och klippte gräset så jag och barnen gick ut lite.. Ellioth tycker de är så roligt att plocka stenar så han är överlycklig när vi går ut.. :D Sen va de in och bada honom för han va typ helt kålsvart av smuts :P Sen gröt å sen sängen.. Men han vill inte somna hör jag.. :P

Innan jag la honom så letade jag efter Ellioth men hitta han inte så då hade han gått upp för trappan :O livsfarliga unge.. Våran trappa är lite speciell för er som inte vet.. Så de va ett under att han ens kom upp.. Fatta inte hur han lyckades komma upp där.. Knappt ja kan gå i den.. :P Men ja hade nog glömt stänga grinden när ja tog upp han innan... :S Usch, hade han ramlat ner där så hade de inte blivir roligt.. Han trilla ju ner för trappan i min gamla lägenhet men den va ju normal så de va inte så farligt.. Han hade nog slagit sig riktigt hårt i denna trappan för vi har klinkersgolv i hallen oxå.. Men som tur va så gick de bra :D JAg hitta han i tid.. Haha..

Jaha, då är man i v 20, tiden går fort.. Men här komme riallafall en bild.. Ja ser gigantiskt ut på kort men magen är inte alls stor i verkligheten... Haha..




Kommentarer
Postat av: kvadding

Tjooockiiiisss!! ;) saknar dig..

2009-07-14 @ 00:49:06
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Fanny! Det var ett tag sen jag var inne och kollade på din blogg och oj vad det har hänt mycket för dig!! GRATTIS till giftemålet! Och vad kul att ni får en liten tjej till. =) Då blir det jämt i familjen. Här händer det också en del. Irmas trotsperiod börjar gå över och Alvins har precis börjat. =) Och så har vi köpt hus i slöinge! Så vi flyttar nu i månadsskiftet.. Hoppas allt går bra nu och att tjejen stannar kvar i magen tills det är dags att komma ut.

Kram Emma

2009-07-14 @ 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback