.......

Idag har de inte hänt så mycket.. Jag och Ellioth har mest vart hemma.. Ellioth hjälpte mig att lägga in tvätt i maskinen men han tog ut de lika snabbt igen.. :P Sen åkte vi å handlade lite.. Baste va hemma i rätt okej tid idag så de va mysigt.. :)
Ellioth älskar att vara ute så han brukar komma till mig med sina skor å vill ta på sig dom.. Skit gulligt är de.. Å så står han vid dörren å drar i handtaget för att komma ut :D Gullunge..

Sitter fortfarande å väntar på att Jessica ska föda.. Hahha.. Men de händer ju inget, men nu är de helg så de är lugnt, men helst innan söndag för då hade vi tänkt å köra till falkenberg under dagen å umgås lite med min familj.. Träffa mina söta syskonbarn.. :) Å så kommer ju min prinsessa hem..

Nej ja har inte så mycket att skriva idag.. Kommer upp lite bilder på de vi köpt till bebis..

Hello kitty



Och sen så är de ju bil stol å sånt men de tänkte ja ta kort på lite senare.. :)


Kommentarer
Postat av: Evve

Grattis Fanny!

2009-07-10 @ 12:10:33
URL: http://evelinamattisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback