Danmark

Idag så tog vi en liten tripp till Danmark.. Ungarna tyckte de va jätte roligt att åka båt men de va så jäkla varmt.. Blev bara en liten sväng i danmark.. Alla tog varsin glass men de blev SVIN dyrt.. Jävla danskar som snor våra pengar :P

Kom hem och då grillade vi lite och barnen sprang runt i trädgården och lekte.. Sen åkte Saga, Anton och älsking och köpte lördagsgodis så de kom hem två glada ungar med varsin påse sen :D Så vi drog bort till svärmor en liten stund så Saga fick rida lite på den nya hästen.. En pytte häst :P Lilla Kalle, men han va lite ettrig tycker ja allt.. Dom små hästarna är fan värre än dom stora.. Helt galen.. :P MEn den är snäll när Saga sitter på iallafall, hon ska typ ta hand om den själv så jag får väl be hennes pappa att sponsra med lite saker..
Sen åkte vi hem men då funka inte saker å ting i köket.. Slog vi på ugnen så dog torktumlaren å fläckten å sånt.. Hel skumt.. Så nu får vi inget vatten heller för vattenpumpen gick oxå så vi får ta hit en elektriker.. Orka.. :S

Sen kom svärmor med familj hit för att titta om hennes kille kunde fixa de, han håller på att utbilda sig till elektriker men han visste inte riktigt va felet va.. :S Sen la vi barnen å sånt så de blev lugn å ro.. GÖTT!!! Haha, man får säga så ibland..

Anton springer runt å säger Bammy (fanny) hela tiden.. Vart ja än går så ropar han på mig.. I morse vid frukosten så fick inte Baste sitta jämte som han brukar utan vi skulle byta plats så ja fick sitta jämte Anton istället.. :D Han är för söt.. De är jätte roligt att han accepterar mig nu... :)

Nej nu ska ja mysa med min sambo/fästman/blivande man :D

Min underbara familj på båten hem från Danmark.




Anton och jag pussas.. Sötnos är han!
Anton och jag pussas..

Saga krattar i trädgården..
Saga krattar :D


Hmm, va fasen är de för mage? :D
Va är ja tjock?

Min heting!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va roligt att du har börjat blogga lite mer nu :)



Otroligt fin klänning som du tänker ha på bröllopet...vet inte om jag skrivit det innan men det tåls att skriva igen.



Ja hästar är svindyrt...det är det som är så tråkigt. Man måste ha så mycket grejer men det är roligt med hästar



Har ni några namnförslag till den kommande bebisen?

2009-07-05 @ 19:41:08
Postat av: jag

HEheh japp, måste försöka bli bättre på att blogga nu :)



Tackar så mycket :)



Japp vi har redan bestämt, eftersom att vi antar att de är en flicka, eller de visade de på ett tidigt ul men vi får se säkert på tisdag så om de blir en flicka har vi bestämt namn!

2009-07-05 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback