Bada...

Idag har de vart sjukt varmt så jag och Jessica åkte till badet i Eslöv.. Shit va ungar vi hade med oss å två magar.. Folk stirrade inne på coop.. Det va ju Saga, Anton, Ellioth och Melwin och vi två... :D Shit.. hahaha.. Men de va nice.. Barnen va hur snälla som helst, fast Saga och Melwin va lite ivriga och ville till badet men dom har vart rätt duktiga ändå faktiskt.. Och jag badade faktiskt.. Haha, de händer inte ofta så Jessica har bild bevis.. Kommer upp bilder sen när hon kommer in på msn så ja kan få bilderna.. Sen senare på eftermiddagen så kom älskling dit och badade lite med oss.. Sen blev de svin varmt så vi åkte hem.. Vi hade ju ändå vart där från 11 till 3 :D

Efter de så åkte vi och handlade och hämtade min nya kamera som hade kommit.. Vet dock inte hur den fungerar så älskling får ta å kolla på de sen när han är klar med sitt rörmockeri :P Haha.. Iallafall så avslutade vi dagen med lite grillning i trädgården och sen duchade jag av alla barnen å skicka dom i säng.. Så nu är de lugnt..  De har vart en hård dag.. Hahah..

Är lite irriterad över mina naglar.. Jag va och gjorde dom herromdagen men de ser illa ut, för en har trillat av, sprickor i vissa av dom och luft bubblor så ja kunde lika väll ha satt på naglar för 40 spänn... Men men.. Hon skulle iallafall fixa till dom igen så får vi hoppas att det blir bättre...

Fick ett samtal av en läkare idag.. Vilket jag verkligen inte hade väntat mig.. Jag åkte ju in med samandragningar för ett tagsen och så tog hon lite odlingar å skicka iväg så skulle dom höra av sig om de va något å de brukar dom inte göra men nu gjorde dom de.. De visade sig att jag har en bakterie eller nått sånt, streptokocker hette de.. Så jag kommer få gå med samandragningar och sånt hela tiden för han sa att de inte försvinner förens bebis är ute och de ger även ökad risk till förtidig vatten avgång osv.. Så de lät ju inte alls bra :S OCh så måste jag få pencilin under förlossningen så inte bebis får de på sig, för de va inte så bra.. :(

Har köpt ganska mycket till bebis faktiskt.. Bilstol, vagn (syskon vagnen vi änvänder redan, men en liggkorg å så till den), overall och ett par sockar.. :)

Bilder kommer in senare när Jessica pallat sig till datorn..

Nu ska ja mysa med min svettiga sambo.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback