Allt löst..

Jaha, idag så åkte vi bort till älsklingens jobb för att han hade fått ett larm.. HAn har jouren så han får åka iväg om de händer något å dom där förbannade branlarmen går ju hela tiden.. MEn de är goa pengar iallafall :D
Sen så åkte vi hem och gjorde pannkakor, Saga äter alltid jätte många.. Anton brukar äta många men han ville bara ha en idag.. Ellioth fick sova :P 
Sen åkte Älskling och Anton och klippte gräset hos bastes mormor och när han kom hem så fick han löst alla våra problem vi hade igår så nu funkar allting igen :D Helt underbart.. Fan de hade vart jobbigt att va utan vatten längre.. Usch.. Men nu funkar allt iallafall.. :)

Imon åker Saga till sin mormor, hon saknar mormor säger hon så hon får åka dit innan hon ska till sin pappa på onsdag.. Sen kommer hon inte hem förens på söndag.. Shit va länge.. Men men!

Ultraljud på tisdag, de måste ja skriva varje dag eftersom att ja räknar ner :D Hehe.. Undra hur mycket dom kommer backa/flytta fram mig då.. Enligt mensen ska bebis komma 4 dec så vi får se va ul visar.. Hoppas inte dom backar mig bara, orka lixom.. :P Jag är fasen i v 19 nu.. 18+1 idag tror jag om ja inte minns fel.. Jag har lite dålig koll denna gången..

Och några undrar va bebisen ska heta, och de har vi väl kommit fram till men vi går inte ut med de riktigt än.. Mellan namnen blir iallafall Emma och Sofia.. Sofia efter min stora syster och Emma efter Bastes syster som dog i tsunamin! :)

Nej nu ska ja se på tv...

Älskar er min underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Om det blir en pojk då???

2009-07-06 @ 16:10:21
Postat av: jag

Det blir troligtvis en flicka.. Vi gjorde ett ultraljud i v 16 och då kunde hon inte se en snopp så till 80% va de en flicka, ska på de riktiga ultraljudet imon å se.. Men som sagt, trologtvis en flicka..

2009-07-06 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback