Vill inte vara kvar..

på denna jord... Jag ger upp.. Vill inte finnas mer.. Sitter så jävla mycket i skiten.. Jag orkar inte mer.. Vill bara bort..

Jag har ingenting kvar.. Verkligen ingenting.. Vad fan gör ja här?! Vänner, va fan är de??
Jag sitter här med två små barn hela dagarna.. Gör aldrig något vettigt eftersom att ja är så förbannat jävla trött på dagarna.. Ellioth sover inte å ja får ingen hjälp.. Hur fan ska ja kunna leva som en normal människa?! Ja tänker itne skaffa en stödfamilj till honom, de ska man inte behöva göra när de de finns en pappa.. Jag orkar bara inte mer.. Jag är fan ingen.. Ja är en jävla nolla.. Ja är absolut ingenting.. 

Bil till salu.. Passat 1.8 T -00, grön.. 65000:-
En syskonvagn, Emmaljunga 04, mycket fin.. 800:-

Har säkert en jävla massa saker att sälja så här kommer upp en lista sen!! :P


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag och mia finns alltid här för dig<3

2009-01-23 @ 00:19:17
Postat av: Sebastian

Jag finns också här för dig om du vill...

2009-01-23 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback