Vet varken..

ut eller inte nu för tiden tror ja.. De mesta har löst sig nu tror jag.. Ekonomin fixar sig denna månaden oxå.. Mitt elbolag hade gjort fel så därav låg ja lite risigt till men de har löst sig :)

Va händer i livet?!

Jag funderar å funderar.. Lite för mycket tror ja.. Kanske bara ska låta allt komma av sig själv och sluta leta efter ett gott liv.. De kommer till mig..

Blev väldigt paff idag.. Fick ett mail av en kompis som ja inte pratar med på länge pga några saker men de känns som om att de kommer att lösas nu och ja kan få tillbaka min vän.. Jag önskar inget hellre än att få tillbaka henne..

Sen vill ja åter igen skriva hur mycket jag älskar min underbara vän Emma.. Hon betyder så mycket för mig så de finns inte.. Hon finns alltid där.. Tyvärr så är ja lite dålig på att ta mig ut till henne och de skäms ja för men jag tror hon förstår..

Jag och barnen är sjuka.. VIlket är jätte jobbigt.. Saga och Ellioth ligger med 39 graders feber.. Och jag börjar få feber å är allmänt mör i hela kroppen.. Känner mig helt slut.. Men jag hoppas att ja frisknar till snart..

Snart är de dags att gadda sig igen.. Ska köra över min pinuppa eller fixa till henne får se lite va han tror blir bäst.. Lite svårt att köra över när den täcker hela överarmen.. :P Hehe.. Synd bara att ja inte hade några pengar över denna månaden så ja kunde kört klart armen.. Hade ju lagt undan 2000 kr men dom tog ja till räkningarna förra månaden.. :( FAN!!! Så när ja kan köra nästa gång vet ja inte.. Synd.. Men men.. Ja ska väl kunna köra klart den snart.. Hoppas jag iallafall..

Nu ska jag gå å lägga mig, är jätte trött!!

Längtar å längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback