Snoka lagom..

Fan va ja hatar min släkt, ni är ju fan duma i huvet.. Snoka hos någon annan.. Kommer inte skriva privata saker här mer bara så ni vet så ni kan lika väl sluta läsa!!

De finns mycket som ja vill skriva här men jag kan inte..

I slutet av månaden funderar jag och Caroline att ta med barnen till Lalandia i Danmark.. För er som itne vet va det är så är de ett äventyrs bad.. Ett stort sådant :D Hehe.. Så de blir en övernattning isåfall.. Kan ju alltid va trevligt! Men sen vill dom ju även åka till sälen å då blir de ju utan barn.. Så får väl se om räkningarna tillåter de ;) Hehe.. Synd bara att ja antagligen får åka själv med ett par :P Hehe.. Men men.. jag överlever, ja är van!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback