Okej...

Jag har bestämt mig.. Helt å hållet.. Jag tar ett erbjudande jag har fått.. Börjar om på nytt.. Kommer kännas hel skumt men jag har bestämt mig för att göra detta.. Jag lär mig att leva med de.. Så där de.. Kommer skriva vad de är för nått så småning om när allt är klart!!

Hmm sälen snart då ja.. :D Gött men semester.. Men som sagt, måste fixa mig jävla bil för ja åker inte dom milen med de ljudet.. NEJ TACK!! :P Se om syrran vill byta bil så länge, men de tror ja knappast..

Ellioth trilla ju ner för trappan herromdagen men han mår fint.. Vahos läkaren för att vara på den säkra sidan å han mår mer än bra.. Inte ett märke nånstans.. :O Riktigt skumt måste ja ju säga.. Fattar inte att han itne ens kan ha ett blåmärke.. Skum unge ;) Men de va ju bra att han itne slog sig så sätt.. En annan hade ju brötit allt som finns i kroppen om man ramlat ner för hela trappan.. Hehe!

Hmm händer idag.. Psykologen idag.. Sen ska ja hem till min Emma men ja får se hur de blir med den saken.. :S Men men!

Älskar mina barn iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback