Hockey idag!

Idag blir de hockey i jönköping igen.. Kan va trevligt.. Hade roligt sist iallafall.. Tror de blir lika roligt idag faktiskt :)

Fan här kan man ju itne skriva nånting utan att de blir missuppfattningar.. Eftersom att fel folk läser så kan ja ju itne skriva ut namn.. Men den personen som ja släppt taget om är en som ingen vet finns i mitt liv.. Den personen ville inte bli sedd med mig, eller jo kanske men inte på de viset som jag alltid velat.. Men den personen är ute ur mitt liv.. :(
Allt och alla som kom in i mitt liv 2008 är raderade ur mitt liv.. Förutom min underbara Emma då :) År 2009 kommer de in nytt folk i mitt liv och de trivs jag jätte mycket med..

Ville bara säga att min Emma är en sån underbar människa.. Finns inga ord för hur mycket hon betyder för mig! Vi umgås inte jätte mycket men hon är min bästa vän iallafall.. Älskar dig gumman!!

Idag ska Saga vara hon sin moster Fia.. :) Alltså min stora syster.. Så Saga står å tjatar på att vi ska åka.. :P Hehe..
Och lilleman ska vara hos Sandra.. Hon är nog den ända som ja vet ställer upp på de viset som hon gör.. Underbar tjej.. Verkligen.. :)

Nej nu kommer snart mitt sällskap, ett sällskap som aj trivs mycket bra i.. :) Hehe!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback