År 2009..

Nytt år nytt kapitel va de någon som sa.. Men tyvärr tillhör jag ju inte de.. :( Han tror inte på va ja säger, vet inte ens om du läser detta men allt jag säger till dig menar jag.. Förstår bara inte va som hänt? Varför du inte litar på mig.. ?! Har alltid vart ärlig mot dig.. Alltid.. Vet inte va som får dig att tro nått annat.. Men som sagt, jag väntar fortfarande!!!

Idag har de inte hänt så mycket.. Va hemma hos pappa och bytt julklappar.. Bättre sent än aldrig.. :P Hehe..

Och till min jävla "släckt" på pappas sida, ni är fan inte kloka nån av er.. Helt rubbade.. Gå runt å snocka på de jävla viset.. Herregud.. Skaffa er ett liv för helvete.. !!

Nej nu ska ja titta på film!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback