Verklighet!

I hela mitt liv så har livet bara vart en lek.. Man sket i allt.. Man behövde inte byr sig.. Sen fick ja min underbara dotter och då fick man helt plötsligt ta ansvar över en person till förutom sig själv, jag vara bara 17 år men man tyckte inte att de va så svårt ändå..Sen lekte livet igen och jag fick min underbara son, va inte heller så svårt att ta ansvar över yttligare en person... Sen träffade jag min underbara Sebastian och hans son.. Livet lekte och som vanligt så jag trodde inte på något avancerat och trodde att de bara va en rolig sak men bara på nån vecka så ändras verkligen hela livet.. Jag blev helt plötsligt kär och visste direkt att ja ville spendera hela mitt liv med honom.. Nu står vi här tillsammans och ska köpa hus och planerar en hel del saker tillsammans.. Livet är bara förbannat underbart just nu.. Kan inte beskriva hur lycklig jag är just nu.. VIll bara säga en sak till Sebastian och de är att jag älskar honom och hoppas att jag kommer få dela resten av mitt liv med honom.. Han är underbar.. Det finns ingen annan för mig!!

Nähä, annars händer de inte mycket.. Åker nog hem till Falkenberg imon.. Eller idag, inte en aning.. Får se va älskling vill.. Mig spelar de nada roll... Men imon blir de iallafall bowling.. ;) Hoppas inte ja gör en lika dan som när ja spelade med Johanna å dom.. Haha.. :P Nej de ska nog gå bra.. Å min kära mor ska ha min son.. Hans pappa är ju sjuk så han har inte vart där denna ledigheten så får väl se om han vill ha honom i veckan kanske istället över dagen bara.. Får ju tyvärr inte gå för lång tid imellan gångerna då glömmer han lätt... Men men..

Snart kommer min älskling hem från jobbet.. Skönt, saknar ju honom.. Fast han bara jobbar 8-13 :P Heheh.. MEn men..

Älskar mina barn över allt annat!!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag älskar dig också...

2009-02-20 @ 14:09:35
Postat av: hanna

Har precis börjat läsa din blogg. Din syster hade länkat. Hade varit kul med lite bilder på dina barn och så!

2009-02-25 @ 09:25:12
Postat av: Jag

Okej, va roligt att du läser! Jag är inte helt hundra hur den här sidan funkar men jag ska försöka lägga upp lite bilder på barnen :)

2009-02-25 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback