Underbart!

Livet är för bra för att vara sant ibland!  <3

På måndag bär de av till ett ställe, säger som sagt inte vad än.. Men de är så stort.. Riktigt spännade ska detta bli.. Hoppas allt går vägen nu.. Om det gör de så kommer ja att bli riktigt lycklig.. Men som sagt så kan man inte skriva saker å ting här.. Men det kommer upp så fort allt är klart.. Folk kommer inte att tro sina ögon när dom läser.. Så nyfikna ni är nu va :D Hehe!

Nähä, händer annars då?! Hehe.. Imon ska ja till läkaren med mitt ben för ja har fortfarande ont efter de där jävla bowlingklotet ja fick på benet för typ 1 månadsen.. Å de är fortfarande ett lila blåmärke så ja tror nog att ja har en spricka i benet :S :O Lite jobbigt isåfall säger ja ju.. Vi får väl se!

Öhm va de gäller en person så verkar h*n inte förstå va fan ja menar.. Och att du kom hit idag va inte bestämt.. Jag sa att vi skulle höras idag.. Men du är så hång att du tar allt förgivet hela tiden.. Jag har sagt åt dig hur de står till i mitt liv just nu och du får ju acceptera de!



S, E, S & A förgyller mina dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback