Sjuk.. :(

Då sitter man här och är sjuk.. Usch.. Förkyld som fan och feber å skit.. Jag är aldrig sjuk så när jag väl blir sjuk så blir jag riktigt sjuk.. Men hoppas inte de bryter ut helt förens ja lämnat Saga till sin pappa på måndag! :)  Orkar inte ha båda banen när ja är sjuk.. Ellioth är väl igentligen den vildaste men men.. Sånt är livet!!!

Va och kollade på de andra huset igår och det såg jätte fint ut.. Helt nyrenoverat, ingen har bott där så man kan i princip säga att vi köper ett nybyggt hus :P Hehe.. Så vi hoppas väl att vi har bättre tur denna gången.. :)

Annars händer de inte så mycket faktiskt.. Ellioth fick ett nytt anfall idag så nu har han haft 3 stycken.. :( Men jag försöker att hålla mig lugn men de går ju inte allt för bra.. Men men..

Vill bara säga åter igen att ja älskar min Sebastian och jag är över lycklig med honom.. :)

Älskar mina barn!!

Kommentarer
Postat av: Karin Gunnersand

Hej Fanny

Stackars dig som är förkyld, tycker synd om dig. Men säg till Sebastian att ta hand om dig! Vill oxå bara säga att jag läste lite på blogggen i går för första gången och bara log hela tiden, du verkar såååå gullig!

Hälsningar Karin(sebastians vän)

2009-02-27 @ 21:16:18
Postat av: Anonym

Heheh tack eller va man säger :)

2009-02-27 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback