Se där ja..

Idag va min Emma, Totte och Jason här å fikade lite.. Trevligt med lite besök! :) Hon lämnade även lite saker som ja ska ha med mig på min resa till sälen :P Hehe.. De är bra att man har dom.. Ja har ju lånat ihop allt, ja äger fan inga vinterkläder alls :D Så nu är ja fullt utrustad..!!

Jaha.. Imon ska VI åka å kolla på en syskonvagn.. De ska bli lite mysigt.. Hehe..

Snart torsdag.. Längtar tills man kommer iväg å sen när man kommer hem så ska ja på annat äventyr med massa spännande saker.. Så roligt!! :) Längtar verkligen!

Va hos farbror doktorn idag med mitt ben och de va ingen fara mer än att ja hade fått en sån kraftig blödnign i benet så de hade satt sig på benhinnan, så de skulle ta några veckor/månader innan de va helt borta :O..

Du gör min dag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback