Sälen..

På torsdag bär de av till sälen.. :) Fan va roligt vi ska ha de.. Verkligen!

Öhm nu händer de grejer i mitt liv vill ja lova.. Men jag säger ingenting förens allt är klart. Går inte att skriva saker nånstans längre så tyvärr så kommer de inte skrivas här på ett tag! Men oj va snopna folk kommer att bli.. Hehe! Men ja kommer att trivas som fisken i vattnet.. De kan ja nästan garantera.. Med rätt sällskap så blir allt bra.. :)

Öhm har gaddat mig igen.. Blev riktigt nice denna gången.. Ja är inte så hajj på denna sidan så jag vet inte hur man lägger upp en bild.. Men ja ska fråga min kära syster hur man gör ;)

Hmm, jaha.. Annars vet i fan va som händer.. Fullt upp i veckan..Måndag ska ja ha fullt upp, å på tisdag ska ja få träffa min underbara Emma.. :) Och onsdag ungamammor med matlagningskurs å så kommer du på kvällen.. Å torsdag bär de av.. :D

Nej nu drar ja mig..

Ellioth är 9 månader idag, fan va tiden går fort.. Helt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback