Sälen..!

Nu är man i sälen.. Nice som fan!!
Ramlade i backen igår med brädan.. Så jag tillbringade min kväll på akten igår.. Spricka i handleden.. Och stuckning på svanskotan...Bytade ganska snabbt till blades (små skidor) igår.. Så de gick skit bra faktiskt.. Heheh! Fick inget gips och panodil till smärtstillande.. Så jävla dåligt så ja bedövar smärtan med alkohol idag.. Drack öl till frukost.. Så after ski va nice idag.. Heheheheheh... Mne men så är de.. Åker imon mamma å tar lite smärtsillande imon ;)

Drar ner till skåne imon efter ja kommit hem iallafall.. FÅr väl se hur de går att köra imon med armen.. MEn men... De tar ja imon när ja är nykter å ser hur armen mår..Idag mår den fint med all sprit ;)
 
Saknar mitt hjärta nere i skåne nu iallfall.. :)

Älskar mina barn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback