Nice..

Liver är helt underbart.. :) Är så lycklig..
Hmm vi lägger oss nog på huset i ängelholm, vi känner att de börjar stiga VÄLDIGT mycket i pris.. Men vi har hittat ett annat som vi ska kolla på.. Men det ligger i åstorp.. Låter lite halv bonnigt men va fan.. :D Hehehe! Vi blir lyckliga vart vi än bor.. :)

Imon åker jag och barnen ner till älsklingen i höör.. Stannar hela helgen.. Och så kommer söta Anton oxå så de blir full rulle :P Men de gillar vi.. Hahaha!! Sen blir de badet i malöm oxå :) De kan vli riktigt mysigt.. En familje utflyklt.. :D
Sen flyttar ja ner till Sebastian i höör så länge tills vi fått huset/ett hus! Vi får leva lite trångt i början man va fan.. Va gör man inte lixom?! :D De stör inte oss, bara vi får vara tillsammans! Så nästa helg så drar ja från Falkenberg.. Kommer naturligtvis att sakna min familj.. Inte kunna åka hem till mamma å sätta sig om man inte hade nått å göra.. Men älsklingen jobbar ju rätt nice tider så man slipper sitta själv så länge!

Ellioth fyller snart 1 år.. Fan va tiden går fort.. Helt sjukt.. Kändes som om att de va igår som jag låg på BB.. Men icke, utan snart 1 år.. :O Woooww... Hehe! Och lillsnuttan blir snart 3 år.. Fan asså, de är ju helt sjukt.. Hon håller på att pott tränas oxå och de går bra som fan.. Är riktigt stolt över henne.. Min lilla bebis börjar bli stor.. Dax att inese att hon inte är så liten längre.. Men i mina ögon är hon alltid liten.. 11.5 kg och typ 90 cm.. Så liten hon är.. Ellioth väger ju fan 11 kg och är 74 cm :P Hehe! Tjockis...

Ska försöka att lägga upp lite bilder här på bloggen.. Ska bara komma på hur man gör ;) Men de kan väl inte vara så svårt tror ja!!

Älskar min familj.. :)
 

Min lilla snutta.. :)




Min tjockis Ellioth :D


Har en lägenhet till uthyrning.. Någon som behöver flytta??

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Det ska bli underbart att få komma hem till er varje dag. Jag är så lycklig med dig min älskling.

2009-02-25 @ 17:01:34
Postat av: hanna

Vilka vackra barn. Riktigt söta.



Förstår att du ska flytta. Hur blir det då med dina barn och deras pappa/pappor? (pappor va om jag inte minns fel)

2009-02-25 @ 22:14:17
Postat av: Anonym

Jag kör Saga till sin pappa varannan vecka och Elliot kommer aldrig mer att träffa sin om ja fattat de rätt på honom.. Jag har alltid fått tvinga honom att träffa Ellioth så nu skiter ja i att fråga, Ellioth trivs bättre med min pojkvän!

2009-02-25 @ 22:20:16
Postat av: jag

Blev visst anonymt men det är jag som skriver :D

2009-02-25 @ 22:21:23
Postat av: Anonym

Va kul att det funkar mellan dig och sagas pappa. Vet inte hur gammal hon är men hur blir det då när det blir dags för skola?



Tråkigt med Ellioths pappa. Det är han som förlorar på det...och kommer säkert ångra sig när det är försent. Förstår inte hur man inte kan bry sig om sina barn.

2009-02-26 @ 17:40:56
Postat av: jag

Ja de är hur kul som helst att ja kommer överns med Sagas pappa :) Hon är 3 nu i sommar så de är ett litet tag kvar. Men då kommer hon att få vara där varannan helg eller nått istället.. :)



Ja men han har inte vart med sen ja va gravid i v 10, träffade inte Ellioth förens han va 4 månader osv. Så ja kallar honom inte pappa längre, han sa senast herromdagen att han inte vill ha ansvar! Så då skiter ja i de, ja har jagat han i snart 10 månader.. Ellioth blir 10 månader på söndag tror ja. den 1a :D!

2009-02-27 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback