Hoppas..

Är hemma hos Sebastian i skåne.. Han är på jobbet så de är lite ensamt här, men de går :) Han kommer ju snart.. Han jobbar ju inte så länge.. :P Hehe..

Igår kollade vi på huset igen och vi måste bara ha de.. Fick igenom lånet iallafall så nu hoppas vi bara på att hans hus ska bli sålt.. Men vi lägger ett bud på de nya huset idag iallafall.. :) Shit så allvarligt livet blev på så kort tid.. Allt bara förändrades på några veckor, men de är helt underbart, ja trivs verkligen.. Jag vet att ja kommer bli lycklig med Sebastian.. Eller de är jag redan men jag vet att han är den rätta.. :) Jag är verkligen så kär i honom.. De är en skön känsla..!! 

Ellioth har inte haft fler anfall än och ja hoppas verkligen itne de kommer fler.. Då kommer ja verkligen få panik! :(

Hmm har lite saker på annons:

Emmaljunga Nitro 09.
Brown Check med fotsack till.. FInns även en city korg till om man känner för de.. Hör av dig om du vill veta mer!

Brio kombi 07.
Grå/Silver/svart, väldigt fin färg faktiskt, ingår en mjuklift.. Hör av dig om du vill veta mer!

Nej nu ska ja gå leka lite med min son..

Älskar er min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback