Sluta..

Idag fick man sova till kl 9 :O Gött.. Ungarna sov länge, fick väcka Saga och Anton vid halv 12.. Hahha.. Jäkla ungar.. Men de va skönt faktiskt måste jag säga.. Behövde lite lugn å ro.. Dock har ja vart på sjukt dåligt humör idag, antagligen för att jag är sjukt trött och mina bröst gör så förbannat ont.. Hon har börjat ta fel tag när jag ammar henne, jag har testat allt från salvor till bedövningssalvor å all möjlig skit men nu har de börjat blöda å sånt så jag beslöt mig idag efter 5 dagars pina att sluta amma.. Och det gör så ont i mig.. Jag vill verkligen ha den nerhäten med henne.. :( Men funkar det inte så funkar det inte, inte mycket att göra åt.. :( Tyvärr.. Men hon fick de hon behövde för att stiga så pass mycket i vikt i början.. Super bra.. Men nu är läget som det är.. Tror de är lite därför ja är på dåligt humör oxå.. :(

Men men.. Iallfall har de inte hänt mycket mer idag faktiskt.. Ungarna har vart jävliga som vanligt.. Men så fort Baste kommer hem så är dom inte alls lika jobbiga, fattar fan inte varför.. :O Så ingen tror ju på mig att ja har de tufft när jag är hemma själv med barnen.. :( Fan va de är synd om mig idag ser ja :D Haha..

Imon kommer min pappa hit å hälsar på :) Han vill kolla in vårt nya hus, sen skulle han kommit på mitt kalas i söndags men han kunde inte då så de är ju trevligt att han kommer ner imon.. Han ska även ta med sig Saga hem, hon har tjatar om morfar nu ett tag så hon fick följa med hem till han och kolla på film å sånt.. :) Sen ska hon sova hos mamma tills hon ska hem till sin pappa på fredag.. Om ni undrar varför Saga är hos sin mormor varje gång hon ska till sin pappa så är det för att hon är uppväxt med sin mormor.. För när det tog slut mellan mig och hennes pappa så flyttade jag hem och började ganska så snabbt efter att jobba så min mamma hade henne på dagarna när jag jobbade.. Jag jobbade 5 skift för att kunna tjäna ihop mycket pengar för att flytta hemifrån och ta hand om min dotter själv.. Men Saga va ofta hos mormor å hon är van vid att kunna vara där när hon vill så oftast så är hon där en dag innan hon ska till sin pappa och en dag efter att hon kommit hem.. Och de funkar bra i våran familj så det kommer att fortsätta så antar jag..

Sen på torsdag så kanske vi hämtar våran nya soffa som kommit :D Får se om vi får tag på ett släp att ta den på.. På fredag ska jag på hörseltest med dockan igen.. Men tyvärr tror jag inte att testet kommer att gå bättre denna gången men vi skulle få en tid hos öronläkaren ganska så omgående om de visar sig att hon inte reagerar på detta testet.. Och sen på eftermiddagen får vi besök av några av Bastes vänner.. De kan ju va trevligt..

Måste även ut å handla lite julklappar, får bli på torsdag när älsklingen är på jobbet.. Se om man hittar nått skoj..

Älskling är iväg och köpa godis :D GÖTT.. Hehe..

Tänkte lägga upp lite bilder på barnen som jag tagit men jag gör det imon på förmiddagen så om ni vill se så titta in imon igen!!

Älskar min underbara familj!!


Kommentarer
Postat av: anonum

hej. varför tar du inte såna amningsnappar ? det är ju värt att försöka

2009-12-17 @ 20:44:35
Postat av: Catarina

Nej, funkar det inte så gör man rätt i att sluta. Det blir folk av barn som fött upp på ersättning också.

Hoppas du mår bättre.

2009-12-20 @ 15:36:20
URL: http://lillawestin.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hejsan :) Hur står allt till nu i Juletid, gud vad

stor tösen din blivit, jätte söt :) Jag undrar

vet du någon som gör fina hemsidor? mot betalning och någon som är bra? :) Godjul & gottnytt år lite i förtid från mig :) kram

2009-12-21 @ 17:56:24
URL: http://tvablirtretvatusentio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback