Nyår

Idag har de inte hänt så mycket faktiskt.. Ja va iväg på förmiddagen å köpte lite nya kläder.. Och när ja kom hem va de dags att storstäda.. Dock blir de ju aldrig så bra när ja storstädar.. :O Men för min del så duger det och jag tycker det ser bra ut.. Sen på eftermiddagen så åkte vi hem till Minette och Patrik en stund.. De va mycket trevligt får ja ju säga.. Å ja fick ett par mc stövlar av Minette som hon inte kunde ha, så jag ska testa dom när sesongen kommer så får vi se hur det känns.. :) Bokade även tid för en liten tattoo.. Ni får se sen va de är för nått.. Den ska iallafall göras den 13 januari..


Imon har vi fullt upp.. Städa IGEN eftersom att ungarna bara drar fram hela tiden.. Sen åker Anton hem till sin mamma.. Sen blir det väl till att duka å göra i ordning maten och efterrätten.. :) Ska bli trevligt faktiskt.. Men skumt att det är ett nytt år helt plötsligt.. :P Ett skumt sådant oxå.. Man är ju van att skriva 0 men nu blir det ju 10. Hehe.. Ja men lär väl sig med tiden..

Annars händer de inte mycket.. Älskar min underbara man och våra barn!


Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Alltid svårt att vänja sig vid att skriva det nya året. :)

2009-12-31 @ 00:45:40
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback