Julbord

Idag har jag och älskling och lilla dockan vart på julbord med släkten Wesen.. Det va mycket trevligt.. Drack min första öl idag och de va sååå gott :D Hehe.. Mums.. Blir inte så mycket sånt nu för tiden.. Har en man som inte alls är stort fan av att festa så det blir inte mycket av det... Men de stör väl inte mig så sätt, men nångång hade väl vart roligt.. :P Å nej min man är inte tråkig att leva med, de är bara att han har väl växt ifrån den tiden eller nått ;) Haha..
Min mamma och syster är oxå här.. Mamma passade barnen idag när vi va på julbord.. :) Båda mina syskonbarn är oxå här, tyvärr är Maja rädd för mig :O Men men.. Träffar inte henne så ofta så det är inte konstigt..
Imon blir det kalas för mig.. Blir en del folk.. Släkten och Terese med familj.. :) Hehe..
Vi på julbordet.. Snyggingar :D
Bilder från bakningen..
Ellioth vägrade ta i degen :P

Kommentarer
Postat av: jessica

tjockiiiis du ska äta degen :D

2009-12-14 @ 22:31:26
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback