jul

Ni som undrar varför ja inte testar de å de för att amningen ska funka.. Tro mig, ja har testat ALLT.. Inget funkade och det slutade med mjölkstockning så jag låg hela onsdagskvällen med hög feber å älskling fick hjälpa mig å trycka ur mjölk ur brösten för jag hade så ont att ja bara grät.. Usch.. Och de va ju meningen att Sandra och Susann skulle komma ner på torsdagen å stanna till idag men de gick ju inte för ja va helkass igår oxå.. Kunde visserligen va uppe ur sängen men ja va jätte slö å kände mig jätte trött och idag är de lika dant, är ganska så sleten idag med, märks att ja inte är helt frisk än.. :( Men de kommer fler gånger som dom kan komma.. Tycker bara att de va synd när vi hade bestämt.. :(

Min pappa va ju här i onsdags och då hade han med sig en fin blomma till mig :) Tack för det pappa.. :) sen tog han med sig Saga hem.. Så hon åkte med morfar hem och kollade på film och åt donken.. Hehe..

Snart julafton då ja.. Blir till att fira hemma hos mamma med hela familjen.. Åker till på julafton och åker hem dagen efter antagligen. Sen kommer svärmor hit å firar jul någon dag efter sen på nyår kommer mamma och svärmor hit på middag.. Mysigt.. :)

På måndag blir de en tripp till gekås med Terese.. De ska oxå bli roligt.. Kan ju inte träffa henne så ofta länge eftersom att vi har flyttat :( Men men.. Ja får väl köra till henne någon dag tror ja.. Hon är ju en av mina bästa vänner får ja ju faktiskt säga.. Vet inte om hon har en annan uppfattning men men :P Hehe..

Om ni undrar varför jag gör såna konstiga streck mellan så är de för att vi har två olika webbläsare och denna webben gör att textn åker ihop  :S Skit irriterande.. Men men.. Jag älskar min familj iallafall..

Kommentarer
Postat av: terese

Ja har typ samma uppfattning som du :-)) <3

2009-12-18 @ 20:31:13
Postat av: Elin

Hur gick det med örontestet för lilltjejen?

2009-12-19 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback