Internet igen..

Nu har nätet kommit tillbaka.. Vi har inte haft det på två dagar nu så därför har jag inte kunnat skriva.. Men iallafall så har de hänt lite..

Va på hörselkontroll med Alice, de som man gör när dom föds men hon fick inte göra det då för hon va inte född i rätt vecka.. Men iallafall så fick dom inga utslag på henne.. Ingenting.. Dom provade flera gånger, dom väntade länge mellan gångerna oxå men det hände inget ändå.. Så vi fick en nytid den 18 december.. Men hon sa att de antligen är fel på apparaten eller så är hon döv.. Men hon trodde inte att hon hörde något... Ja har själv misstänkt de lite själv för hon tittar inte efter mig när jag pratar med henne eller gör höga ljud nära henne.. Men jag fråga en sköterska som jobbar på neo och hon sa att dom kan va lite svullna i öronen så de kan va därför så hon sa till mig att inte ta ut något förens nästa kontroll.. Så jag hoppas att det går bra nästa gång.. För min del är hon ändå min underbara dotter såklart men för hennes skull så hoppas jag att det kommer att gå bra.. Annars kommer jag att söka upp en örondoktor som får kolla riktigt på henne så man får ett rätt besked.. Men som sagt, hoppas på de bästa den 18..
Har även vart och vägt henne.. Oj oj oj.. Hon är nu 7 veckor. Hon skulle vart född IDAG :D Men hon väger 3810g och 50 cm :) Stora tjejen nu.. Hon väger 10g mindre än Ellioth när han föddes :D Hehe.. Så hon har ökat mycket i vikt.. Duktig liten flicka vi har!


Idag har jag vart och klippt mig.. :O Skulle klippt mig i lagom längd.. Men så blev itne resultatet om man säger så.. Ja gick till en frisör men när ja kom därifrån så va de ingenting som stämde.. :O De va snett som fan och allt va bara klippt rakt av så ingenting gick ihop osv.. In till en annan frisör och bad om akut hjälp.. Och de fick jag.. Så det blev super bra.. Han sa dock att de va de värsta han någonsin sätt.. Han undrade hur fan detta gick till.. Å han visste knappt hur han skulle rädda det.. Resultatet blev bra men kort.. Men de får jag leva med.. Men ja kommer nog att gå tillbaka till honom nästa gång för jag blev nöjd för en gångs skull :D

Imon blir det julbord med släckten Wesen.. Gött med julmat :D Haha..
Söndag blir det kalas för mig.. Trevligt det oxå faktiskt..

Systeryster är fortfarande kvar här nere.. Hon har vart här en vecka snart.. Hon ska hem på söndag igen.. Har vart trevligt med sällskap när älsklingen har vart på jobbet.. :)

Nej nu blir det idol snart igen.. Och mys med hjärtat!!
Kommer upp bild på nya frillan snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback