Helvetes dag..

Dagen började med att jag fick sova till kl 9 :) Hur gött som helst.. Dock sover ja ju i omgångar me tanke på att Alice äter ganska så mycket fortfarande.. Sen va de dags för frukost men den gick ju så där.. Den ville inte ha de å den ville ha de å den ville inte äta osv.. ORKA tänkte jag.. Sen skulle dom klä på sig men då va de strul igen för Ellioth strejkade med blöjan å Saga vägrade ta på sig sina trosor.. Sen fick dom leka en stund men dom bara slogs där uppe.. :S Sen skulle vi åka till bvc men då va Ellioths skor borta som vanligt, han springer runt med dom över allt.. Men till slut hittade jag dom.. Å sen som fan va jag.. Så skulle ja klä på alla ungar men dom bara sprang iväg osv.. Jäkla ungar asså.. Sen ut i bilen som va stelfrösen :O In med alla sen glömde ja hälften inne så jag fick köra tillbaka in på gatan.. Herrejävlar va irriterad ja va.. Sen ut till höör för att väga Alice och ta vaccin på Saga och Ellioth.. Som tur va så kom Terese å hjälpte mig för ja höll på att få panik.. Tack för det, dock han vi inte snacka så mycket för min bm ville prata med mig.. Men tack iallafall.. De va super snällt.. Sen åkte vi och köpte varsin korv men då va de gnäll för de oxå för den ville ha de å den andra de.. Sen vägrade den ena äta osv.. Skrik hela vägen hem i bilen, Ellioth somnade men  inte dom andra.. Sen hem la Anton för att sova, gnällig som satan som vanligt.. Sen kom älskling hem och mådde dåligt, han hade spytt å grejer så han fick sova... Men vi behövde handla så vi for i väg till willys snabbt som satan.. Men de blev GNÄLL igen.. Anton är lite känslig nu för tiden.. Skriker så fort man tittar på honom.. HEM, laga mat, kolla julkalendern sen sängen.. Sååå SKÖNT.. Nu sitter jag bara här å tar de lugnt å hoppas på en lugnare morgondag.. 


Vår lilla docka väger nu 3370g :) Herregud va hon växer!!


Syskonkärlek på högnivå.. :) Mina underbara barn!


Min nya klänning.. :)



Kommentarer
Postat av: diana25

hej.Kikar in här=))Fina barn du har=)visst är det underbart?=)har själv 3 stycken..men väntar nr 4a som ingen vet än..är inte långt gånget än hehe.=)

2009-12-02 @ 23:52:44
URL: http://dianaws.blogg.se/
Postat av: Cassie

hej gumman =)



jäklar vad smal du blev på så kort tid :P

hoppas allt är bra med dig? =)

synd att du inte kunde komma på babyshowern.

Kramar Cassie

2009-12-03 @ 11:37:09
URL: http://cassiiiiez.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja du ibland är dagarna upp å ner vända när det gäller dom små... Hoppas denna dagen blir lugnare..Jätte snygg klänning!!! Hur e de me Baste? Hoppas han e bättre nu.

Kram

2009-12-03 @ 13:11:48
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag beundrar dig verkligen, trots "jobbiga" barn verkar du lösa allt så bra och vara en toppenmamma! fin klänning med! :)

2009-12-03 @ 15:41:33
Postat av: Cassie

Hej gumman =)



jo det är jättebra men har så fruktansvärt ont kan knappt gå för går jag för lång blir det som stopp i benen och ryggen värkar samt magen usch inte kul längre :P hehe..



jo bebisen mår bra de verkar vara lite på g nu med fick en rosa flytning i morse så läkarna sa de att får du ont eller kommer de mer så ring in direkt för du kan ha öppnat dig.



Jo det är klart jag förstår dig ni måste få rätt på allt i de nya huset osv det är rätt mycket =).. javisst kan vi ses nästa vecka , de hade varit väldigt trevligt om du ville komma hem till mig för jag har svårt att röra mig för mycket kan bjuda på fika eller något =)



ja såg bilden :D nä vet turis du är :P jag lär väl få kämpa bort mina kilon hehe ja du fick ju typ 3 månader för tidigt eller något sådant. jag vill inte ens veta vad jag väger nu :| sist jag vägde mig va de 14 kg nu lär de väl vara 17-18 kg kanske usch ångest :P



Kramar

2009-12-03 @ 16:00:44
URL: http://cassiiiiez.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vad smal du blivit. :) Det gick fort!

2009-12-03 @ 19:01:10
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback