....

Idag har vi inte gjort nått, rätt skönt faktiskt.. Hehe.. De kom massa snö i natt eller a, massa å massa men några mm :D Saga ville ut men inte jag.. Haha.. Ja va har hänt då.. INGENTING.. Jag har ringt runt en massa men inte fått tag på en ändå mer än bvc men fick inte så mycket hjälp där.. Har lite problem med amningen men dom kunde inte hjälpa mig :O Hoppas på att de ska funka bättre eller så lägger jag ner.. Ska se lite i veckan.. Sen städade jag bilen när älsklingen kom hem.. Ja pallade inte att vara inne just då, ungarna har vart jävliga mot mig idag.. Men så kan de vara ibland.. Imon får ja se om ja orkar ta med mig alla barnen å köra å handla julklappar till några i familjen.. Vet inte om ja pallar men de märker vi imon.. Nej nu blir de mys..

Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Fick ni också helt sjukt mycket snö? :)

2009-12-15 @ 13:50:09
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback