Bakning..

I förmiddags så gick jag, Tilda och barnen ner till "stan" för att köpa salva till Ellioths lilla röda rumpa :P Rätt skönt med ne promenad faktiskt.. :)

Sen åkte jag och älskling och skrev papper på det gammla huset.. Så vi håvade in lite pengar.. Alltid gött menar ja.. :D Hehe.. Tilda va hemma med Ellioth så länge.. De är bara jobbigt att ha med han där.. Han blir så rastlös fort.. Medans jag och älskling väntade på att vi skulle få komma in så såg vi två döda fiskar i deras akavarie inne på banken :O Usch.. Fan kan dom inte hålla koll på såna saker.. ?! Vidrigt ju..

Iallafall så åkte vi hem sen och köpte pizza.. Klockan blev så mycket så vi orkade inte laga middag.. Ellioth har vart skit trött idag så han fick följa med mig å Tilda till affären för att han inte skulle somna.. Vi handlade saker till bakningen.. :) Fan va dyrt det är med saffran då.. Bara saffranen gick på 150 spänn.. ICA måste vart sjukt dyra med dom asså.. Usch.. Jävla piss ställe ICA är..

Har även beställt vinterdäck till bilen idag.. Ska in å byta dom på onsdag..

I veckan blir det bakning, väla å lite sånt där.. Ska ringa BVC oxå så jag får in barnen här i klippan istället så man slipper åka till höör hela tiden.. Alice måste ju vägas en gång i veckan.. Dessutom har hon börjat få ont i magen.. Hon har börjat skrika å sånt.. Jobbigt som fan.. Så ja har börjat ge henne magdroppar.. Sempers magdroppar ifall någon undrar.. :P Haha..

Nej nu ska jag mata lillan å sen blir det duschen å sängen..

Måste bara lägga upp en bild på Ellioth och Alice.. Tilda hade lagt Alice i soffan å så började Ellioth försöka lyfta henne vilket inte gick så bra så jag lyfte upp henne åt honom så han fick henne i knät.. Å herregud va lycklig han blev.. Han va så duktig.. :)




Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Saffran är riktigt dyrt iår. :(

2009-12-07 @ 22:48:50
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Linda

hur mycket saffran köpte du egentligen? :D jag köpte 1 paket häromdagen och det kostade ca 35:-....hehe

2009-12-08 @ 09:35:16
Postat av: Trogen läsare

Ah saffranen är asdyrt, men det är bara för att det blev n sn liten skörd pga torka. alla ställen e typ lika dyra, inte bara ica ;) haha! visa lite bilder på ert nya hus? s nyfiken! tack för en intressant blogg! :)

2009-12-08 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback